ඉහළම Rocket League ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි 2024

Rocket League යනු 2015 දී නිකුත් කරන ලද වාහන පාපන්දු වීඩියෝ ක්‍රීඩාවකි. ක්‍රීඩාව මුලින් නිර්මාණය කර ඇත්තේ PlayStation 4 සහ Microsoft Windows gaming සඳහා ය. එය නිකුත් කිරීමෙන් මාස කිහිපයකට පසු, Nintendo Switch සහ Xbox One සඳහා වරායන් ද නිකුත් කරන ලදී. මෙම ක්‍රීඩාව එහි පූර්වගාමියා වූ Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars හා කැපී පෙනෙන වෙනස්කම් කිහිපයක් සමඟින් සමීප සමානකම් දරයි.

ක්‍රීඩකයන්ට රොකට් බලයෙන් ක්‍රියාත්මක වන මෝටර් රථ පාලනය කිරීමට හැකි වන අතර, එමඟින් ඔවුන්ට විශාල පන්දුවකට පහර දී පාපන්දු ක්‍රීඩාවකදී මෙන් ලකුණු ලබා ගැනීමට උත්සාහ කළ හැකිය. ගුවනේ තිබියදීම පන්දුවට පහර දීම සඳහා රොකට් බලය ක්‍රියාත්මක වූ විට වාහනවලට පනින්න පුළුවන්.

ඉහළම Rocket League ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි 2024
Rocket League esports ගැන ඔබ දැනගත යුතු සියල්ලරොකට් ලීග් ඔට්ටු ඇල්ලීම 2024 : ඔබ දැනගත යුතු සියල්ලරොකට් ලීගය ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?Big Rocket League eSports ක්‍රීඩකයින්වෘත්තිකයෙකු මෙන් රොකට් ලීගය ක්‍රීඩා කරන්නේ කෙසේද?රොකට් ලීග් ශූරතාවලියකට ඔට්ටු ඇල්ලීමESWC ගැන සියල්ලපරිපූර්ණ රොකට් ලීග් පොත් තබන්නන් සොයා ගන්නඔට්ටු ඇල්ලීමට හොඳම රොකට් ලීග් කණ්ඩායම්වාසි සහ අවාසිරොකට් ලීග් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි ගැනරොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීම වඩාත් හොඳින් ජය ගන්නේ කෙසේද
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Rocket League esports ගැන ඔබ දැනගත යුතු සියල්ල

ක්ෂේත්‍රය තුළ ක්‍රීඩකයින්ට වේගය වැඩි කිරීමට තම මෝටර් රථ පසුකර යා හැකි සලකුණු කළ අවකාශයන් ඇත. මෝටර් රථවල කාර්ය සාධනය සැලකිය යුතු ලෙස වැඩි කිරීම සඳහා වේග වැඩි කිරීම් භාවිතා කරන අතර ක්‍රීඩකයෙකුට ක්‍රීඩාවේදී බොහෝ වාසි ලබා දිය හැකිය.

Supersonic Acrobatic RPBC හි වෙනස් කිරීමක් ලෙස රොකට් ලීගය නිකුත් කරන ලදී. Psyonix යුධ කාර් නිපදවන ලදී. Psyonix හි එක් ඉලක්කයක් වූයේ යථාර්ථවාදයට හානියක් නොවන පරිදි රිය පැදවීම යථාර්ථවාදී නොවන මෝටර් රථවලට විනෝදයක් ලබා දීමයි.

Battle-Cars සංවර්ධනය කිරීමෙන් පසුව, Psyonix විසින් මෙම ක්‍රීඩාව රොකට් බලයෙන් ක්‍රියාත්මක වන මෝටර් රථ සහිත පාපන්දු ක්‍රීඩාවක් ලෙස ප්‍රකාශකයෙකුට විකිණීමට උත්සාහ කළ නමුත් ඔවුන්ට සියලුම ප්‍රකාශකයන්ගෙන් උනන්දුවක් නොලැබුණි. පසුව ඔවුන් ක්‍රීඩාව ප්ලේස්ටේෂන් ජාලයේ ප්‍රකාශයට පත් කිරීමට තෝරා ගත් අතර, කිසිදු අලෙවිකරණයක් නොමැත.

ක්රීඩාව මිලියන දෙකකට වඩා බාගත කර ඇත. කෙසේ වෙතත්, චිත්‍රාගාරය වෙනත් ව්‍යාපෘතිවල වැඩ කිරීම සඳහා ටික වේලාවක් එය අත්හැරියේය. අනෙකුත් ව්‍යාපෘති සාර්ථක කර ගැනීම සඳහා පසුව Battle-Cars වෙත එන්නත් කරන ලද අරමුදල් උත්පාදනය කිරීමට උපකාරී විය.

Battle-Cars ව්‍යාපෘතියෙන් පැමිණි Rocket League සංවර්ධනය 2013 දී ආරම්භ වූ අතර ඩොලර් මිලියන දෙකක් පමණ වැය විය. Battle-Cars Rocket League බවට පරිවර්තනය කිරීම සඳහා කරන ලද සමහර ගැලපීම් නව දෘඩාංග සඳහා සුදුසු වන පරිදි රාමු අනුපාතය 30 සිට 60 දක්වා වැඩි කිරීම ඇතුළත් විය.

RL eSports

නිකුත් කිරීමෙන් පසු රොකට් ලීගය, එය Twitch ඇතුළු විවිධ ප්‍රවාහ වේදිකාවල සාපේක්ෂව ජනප්‍රිය විය. පළමු Rocket League Championship Series එක 2016 දී පැවැත්වුණු අතර එහි මුදල් ත්‍යාගය ඩොලර් 55,000 කි. එය ක්‍රීඩාවේ රූපලාවන්‍ය භාණ්ඩ සහ කූඩ අලෙවිය හරහා ඩොලර් මිලියනයකට වඩා වැඩි ආදායමක් උපයා ඇත. අරමුදල් ප්‍රධාන වශයෙන් වෙනත් තරඟකාරී ඉසව් සඳහා අරමුදල් සැපයීම සඳහා භාවිතා කරන ලද අතර, එහි ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ක්‍රීඩාව eSport ලෙස ජනප්‍රියත්වය වැඩි විය.

රොකට් ලීග් ඔට්ටු ඇල්ලීම 2024 : ඔබ දැනගත යුතු සියල්ල

ක්‍රීඩකයින්ට වෙනත් ක්‍රීඩකයන්ගේ මෝටර් රථවලට රිංගා ඒවා විනාශ කළ හැකිය. සුන්බුන් වූ මෝටර් රථ නැවත ඉපදීමට පෙර මිනිත්තු කිහිපයක් ගතවේ. ක්‍රීඩකයෙකුට වඩා හොඳ ස්ථානගත කිරීමේ වාසියක් ලබා ගැනීම සඳහා රස්තියාදු වීම වැළැක්වීම සඳහා නිශ්චිත දිශාවලට කරකැවීම සහ කෙටි පැනීම වැනි ඉක්මන් ඩෝජ් රාශියක් සිදු කළ හැකිය.

සියලුම තරඟ සාමාන්‍යයෙන් මිනිත්තු පහක් පවතී. මිනිත්තු පහකට පසු කණ්ඩායම් දෙකම සම කළහොත්, ඊළඟ ගෝලය ලබාගත් පළමු කණ්ඩායම ජය ගනී. තරඟ හතරට එරෙහිව එකින් එක සිට හතර දක්වා ක්‍රීඩා කළ හැකිය.

රොකට් ලීගය මත ඔට්ටු ඇල්ලීම සාපේක්ෂව සමාන වේ වෙනත් eSport ක්රීඩා මත ඔට්ටු ඇල්ලීම. සුදුසු ක්‍රීඩා වෙබ් අඩවියක් සොයා ගැනීමෙන් ක්‍රීඩකයින් ආරම්භ කළ යුතුය. ක්‍රීඩාවේ ජනප්‍රියතාවය නිසා, එහි eSports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වෙළඳපොළ අතර RL ලබා දෙන සූදු වෙබ් අඩවියක් සොයා ගැනීම බොහෝ පිළිගත් කැසිනෝ ශාලා මෙන් එතරම් අපහසු නොවේ.

කෙසේ වෙතත්, ක්‍රීඩකයින් පවතින සිදුවීම් සංඛ්‍යාවද සලකා බැලිය යුතුය. ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වෙබ් අඩවියක් ලබා දෙන රොකට් ලීග් සිදුවීම් වැඩි වන තරමට ක්‍රීඩකයෙකුට ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවස්ථා වැඩි වේ. රොකට් ලීග් පොත් තබන්නන් ලබා දෙන පිළිගත් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවියක් සොයා ගැනීමෙන් පසු, දඩයම්කරුවන් ඔවුන්ගේ ඔට්ටු ගිණුම්වලට අරමුදල් තැන්පත් කළ යුතු අතර රොකට් ලීගයට අදාළ ඔට්ටුවක් තැබිය යුතුය. ඉදිරිපත් කරන වෙළඳපල අනුව ඔට්ටු වර්ග වෙනස් විය හැකිය.

බොහෝ පොදු ඔට්ටු සාමාන්‍යයෙන් පදනම් වන්නේ ජයග්‍රහණය කිරීමට කණ්ඩායමක්, ලකුණු කිරීමට ක්‍රීඩකයා සහ ඉලක්ක ගණන මත ය. රොකට් ලීග් ඔට්ටු ද ඒකාබද්ධ කළ හැකිය. ඔට්ටු ඇල්ලීම තනි තරඟ හෝ සම්පූර්ණ සිදුවීමක් සඳහා ද විය හැකිය. විවිධ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ ක්‍රියාවලිය ඔට්ටු ඇල්ලීමේ ක්‍රියාවලිය තරමක් වෙනස් විය හැකි නමුත් මූලධර්ම එලෙසම පවතී.

ක්‍රීඩාවේ ස්වභාවය නිසා රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීම සාමාන්‍යයෙන් ඉතා විනෝදජනකයි. ක්‍රීඩාවේ ප්‍රතිඵලය කුමක් වුවත් ක්‍රීඩකයන්ට ක්‍රීඩාව භුක්ති විඳීමට ලැබේ. සෑම තරගයක්ම සාමාන්‍යයෙන් පවතින්නේ මිනිත්තු පහක් පමණි, එබැවින් දඩයම්කරුවන් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ ප්‍රතිඵල දැන ගැනීමට වැඩි වේලාවක් බලා නොසිටිති.

රොකට් ලීගය ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

Rocket League යනු PS4 සහ වෙනත් විවිධ වේදිකාවල ඇති වඩාත්ම ජනප්‍රිය නොමිලේ ක්‍රීඩා වලින් එකකි. එය ක්‍රීඩාව සහ එහි ගැටළු පිළිබඳව පමණක් අන්තර්ක්‍රියා කරන ක්‍රියාකාරී සබැඳි ප්‍රජාවක් ඇති බව ඉතා ජනප්‍රියයි. Steam Charts ඇස්තමේන්තු කරන්නේ ක්‍රීඩාව තවමත් 150,000 ක්‍රියාකාරී පරිශීලකයින් සිටින බවයි. ප්‍රධාන සිදුවීම් වලදී සංඛ්‍යාව සාමාන්‍යයෙන් ඉහළ යයි.

eSports තරඟ ද ක්‍රීඩාවේ ජනප්‍රියතාවය වැඩි කිරීමට සැලකිය යුතු ලෙස උපකාරී වී ඇත. සමහර eSports තරඟ වන්නේ Major League Gaming සහ ESL. Psyonix සතුව එහි Rocket League Championship Series ද ක්‍රීඩාවේ ජනප්‍රියත්වය පවත්වා ගැනීමට උපකාරී වේ.

eSport ඔන්ලයින් සෙල්ලම් කරනවා

රොකට් ලීගය සාමාන්‍යයෙන් නිර්මාණය කර ඇත්තේ මිතුරන් අතර ක්‍රීඩා කිරීම සඳහා ය. ක්‍රීඩා කොන්සෝලයක් මත නොබැඳි ලෙස ක්‍රීඩා කිරීමට හැකි වුවද, එය සිදු කිරීමට ඇති පහසුම ක්‍රමය සබැඳිව ක්‍රීඩා කිරීමයි. ක්‍රීඩකයින්ට RL ලබා ගත හැකි සියලුම වේදිකාවල සබැඳිව සම්බන්ධ වී තරඟ කළ හැකිය. ක්‍රීඩකයන්ට හරස් වේදිකා ක්‍රීඩාව අක්‍රීය කිරීමේ විකල්පය ඇත. ක්‍රීඩකයන්ට සම්බන්ධ විය හැක්කේ හරස් වේදිකා ක්‍රීඩාව අක්‍රිය කළ විට සමාන වේදිකාවක සිටින අනෙකුත් ක්‍රීඩකයන් සමඟ පමණි.

සුමට ක්‍රීඩාව සහතික කිරීම සඳහා, ක්‍රීඩකයින්ට ස්ථාවර අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයක් අවශ්‍ය වේ. ක්‍රීඩාව විවිධ ක්‍රීඩකයින් අට දෙනෙකු දක්වා සම්බන්ධතා සඳහා ඉඩ දෙයි. කෙසේ වෙතත්, වරකට තිරය බෙදිය හැක්කේ විවිධ ක්‍රීඩකයින් හතර දෙනෙකුට පමණි.

Big Rocket League eSports ක්‍රීඩකයින්

ක්‍රීඩා ක්‍රීඩකයින් කිහිප දෙනෙක් eSports ක්‍රීඩා කිරීමේ ඔවුන්ගේ සාර්ථකත්වය නිසා තමන් වෙනුවෙන් නමක් දිනා ඇත. එවැනි අය සාමාන්‍යයෙන් විනිශ්චය කරනු ලබන්නේ රොකට් ලීගය ඇතුළු ජනප්‍රිය ක්‍රීඩා වලින් ඔවුන් උපයන මුදල් ප්‍රමාණය අනුව ය. ඔවුන් සාමාන්‍යයෙන් ජයග්‍රහණය කරන සමහර ක්‍රීඩා ජනප්‍රිය කිරීමට ද ඔවුන්ගෙන් බොහෝ දෙනෙක් වගකිව යුතුය.

ජොහාන් සන්ඩ්ස්ටයින් eSports මත ඩොලර් මිලියන 7.2 කට වඩා දිනා ඇති අතර, ඔහු eSports හි මෙතෙක් වැඩිම ආදායමක් උපයන්නන් බවට පත් විය. ඊළඟ ක්‍රීඩකයා වන්නේ ඩොලර් මිලියන 3.2කට වැඩි ජයග්‍රහණ ඇති Kyle Giersdorf ය. අනෙකුත් කැපී පෙනෙන නම් වන්නේ Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg සහ Joona Sotala ය.

ක්‍රීඩකයින් රොකට් ලීගයට ආදරය කරන්නේ ඇයි?

රොකට් ලීගය ජනප්‍රිය වීමට එක් ප්‍රධාන හේතුවක් නම් ක්‍රීඩාව අවංක වීමයි. ඒ කියන්නේ ක්‍රීඩකයන්ගේ සාර්ථකත්වය තීරණය කිරීමට ක්‍රීඩාව ඇල්ගොරිතම භාවිතා නොකරන බවයි.

ක්‍රීඩකයන්ට අවශ්‍ය වන්නේ කිසිදු අහඹුකරණයකින් තොරව භෞතික විද්‍යා නීතිය මත පමණක් විශ්වාසය තැබීමයි. ක්‍රීඩාවේ ගෙවීමට ජයග්‍රහණය කිරීමේ අංගයක් ද නොමැත. ක්‍රීඩාව තුළ ඇති සියලුම ගනුදෙනු රූපලාවණ්‍ය පමණක් වන අතර, ක්‍රීඩකයින් තම මෝටර් රථ සෞන්දර්යාත්මකව වඩා හොඳ පෙනුමක් ලබා ගැනීමට පමණක් භාවිතා කරයි.

තවත් පැහැදිලි හේතුවක් වන්නේ ක්රීඩාව ඉතා විනෝදජනක වීමයි. ක්‍රීඩාවේ ග්‍රැෆික්ස් සහ තරඟකාරී ස්වභාවය එය කෙතරම් විනෝදජනකද යන්න සඳහා ප්‍රධාන දායක සාධක වේ. ක්‍රීඩාවේ හරස් වේදිකා මාතෘකාව ද බොහෝ ක්‍රීඩකයින්ට බෙහෙවින් ආකර්ශනීය ය.

වෘත්තිකයෙකු මෙන් රොකට් ලීගය ක්‍රීඩා කරන්නේ කෙසේද?

Rocket League ක්‍රීඩා කිරීම සාපේක්ෂව පහසුයි. ඕනෑම නවක ක්‍රීඩකයෙකුට ක්‍රීඩාව තේරුම් ගැනීමට සහ ක්‍රීඩා කිරීමට ගත වන්නේ මිනිත්තු කිහිපයක් පමණි. කෙසේ වෙතත්, සමහර උපාමාරු ඉගෙන ගැනීමට අපහසු විය හැකි බැවින් විශේෂඥයෙකු වීමට බොහෝ පුහුණුවීම් අවශ්ය වේ.

ප්‍රාථමික ඉගෙනුම් වක්‍රය ක්‍රීඩා පාලනයන් දැන ගැනීම ඇතුළත් වේ. ජයග්‍රාහී අවස්ථා වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ක්‍රීඩකයින්ට ස්ථානීය ක්‍රීඩා සහ උපක්‍රම කිහිපයක් ඉගෙන ගැනීමට පටන් ගත හැකිය. ක්‍රීඩාවට ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ ක්‍රීඩාව ඉගෙන ගැනීමට සහ වැඩිදියුණු කිරීමට උපකාර වන නිබන්ධනයක් ඇතුළත් පුහුණු මාදිලියක් ඇත.

මූලික නිබන්ධන මගින් මෝටර් රථ පාලනය කිරීම, ඩොජ් සහ පැනීම සහ බූස්ට් භාවිතා කිරීම සම්බන්ධයෙන් සෑම දෙයක්ම උගන්වයි. උසස් නිබන්ධන ද්විත්ව පැනීම, රොකට් පියාසර කිරීම සහ ඉදිරිපස පෙරලීම වැනි සංකීර්ණ උපාමාරු සිදු කිරීම පිළිබඳ තොරතුරු සපයයි.

රොකට් ලීගයේ විශාලතම ක්‍රීඩකයින් සහ කණ්ඩායම්

ලැයිස්තුව විශාලතම ක්‍රීඩකයින් සහ කණ්ඩායම් රොකට් ලීගයේ වත්මන් ශූරයන්ගේ සිට උණුසුම් නවකයන් දක්වා පරාසයක පවතී. හොඳම ක්‍රීඩකයා වන්නේ BDS කණ්ඩායමට ක්‍රීඩා කරන M0nkey M00n ය. ඔහු දැනට වෘත්තීය Rocket League සූදු ක්‍රීඩාවේ තුන්වන වසරේ සිටී. 18 හැවිරිදි ඔහු තම කණ්ඩායම අඛණ්ඩව ජයග්‍රහණය කරා ගෙන යාම සඳහා ප්‍රසිද්ධය.

NRG කණ්ඩායමට ක්‍රීඩා කරන Jstn ද හොඳම ශ්‍රේණිගත කිරීම් අතරට පැමිණ ඇත. ඔහුගේ සාර්ථකත්වයට අමතරව, ඔහු ක්රීඩාවේ වඩාත්ම ප්රසිද්ධ ගෝලය ලබා ගැනීම සඳහා ප්රසිද්ධය. ඔහුගේ ක්‍රීඩා විලාසය වේගවත්, දිලිසෙන සහ ඉතා නිර්මාණශීලී ය. අනෙකුත් කැපී පෙනෙන නම් අතර Turbopolsa of Team Envy, අමතර BDS කණ්ඩායම සහ ෆස්ට්කිලර් කණ්ඩායම Rogue වෙතින් ඇතුළත් වේ.

රොකට් ලීග් ශූරතාවලියකට ඔට්ටු ඇල්ලීම

eSports ලෝක කුසලානය දැනට හඳුන්වන්නේ ඉලෙක්ට්‍රොනික ක්‍රීඩා ලෝක සම්මුතිය (ESWC). මෙම ජාත්‍යන්තර තරඟයට වාර්ෂිකව පැවැත්වෙන eSports කිහිපයක් ඇතුළත් වේ. සාමාන්‍යයෙන්, ජාතික සුදුසුකම් ලැබීමේ ඉසව් සාමාන්‍යයෙන් ලොව පුරා සිටින කණ්ඩායම් අතර සිදු වේ.

ශූරතාවලියේ තම රටවල් නියෝජනය කිරීමේ අයිතිය ලැබෙන්නේ සුදුසුකම් ලැබීමේ තරඟවල ජයග්‍රාහකයින්ට පමණි. උත්සවයේ ජනප්‍රියත්වය ක්‍රමයෙන් නමුත් ක්‍රමයෙන් වර්ධනය වෙමින් පවතී. එය දැනට ලොව පුරා සිටින සිය දහස් ගණනක් සබැඳි ප්‍රේක්ෂකයින් ආකර්ෂණය කරයි.

ESWC නිර්මාණය කරන ලද්දේ Ligarena නම් ප්රංශ සමාගම විසිනි. සමාගම මීට පෙර ප්‍රංශය තුළ පමණක් කුඩා LAN සිදුවීම් පැවැත්වීම සඳහා ප්‍රසිද්ධ විය. 2003 දී, සමාගම විශාල වශයෙන් ගොස් ලොව පුරා සිටින සහභාගිවන්නන්ට සම්බන්ධ විය හැකි උත්සවයක් පැවැත්වීමට තීරණය කළේය. එය ESWC හි උපත සනිටුහන් කළේය.

පසුව සමාගම වර්ධනය වී 5005 දී Game–Servies ලෙස වෙනස් විය. පසුව එය 2009 දී Games-Solution නමින් වෙනත් සමාගමක් ගෙන එන ලද අතර පසුව එය එහි සන්නාමයේ හිමිකාරිත්වය ලබා ගත්තේය. 2012 දී, ඉලෙක්ට්‍රොනික ක්‍රීඩා පිළිබඳ විශේෂීකරණය වූ Oxent නම් ආයතනයක් ESWC අත්පත් කර ගත්තේය.

ESWC ගැන සියල්ල

2003 වසරේ පැවති පළමු eSports ලෝක කුසලානයට විවිධ ක්‍රීඩකයින් 358 දෙනෙකු සහභාගී විය. යුරෝ 150,000 ක ත්‍යාග මුදල දිනා ගැනීම සඳහා රටවල් 37 ක් සහභාගී විය. මෙම ඉසව්වේ තිබුණේ තරග පහක් පමණි. විවිධ රටවල් 53ක් නියෝජනය කරමින් 2006 වන විට සහභාගී වූවන්ගේ සංඛ්‍යාව 547 දක්වා ළඟා විය. ත්‍යාග මුදල ද ඇමෙරිකානු ඩොලර් ලක්ෂ 4 දක්වා වර්ධනය විය. තරග සංඛ්‍යාව ද හත දක්වා ඉහළ ගොස් තිබිණි.

ESWC එතැන් සිට සෑම වසරකම සිදු වී ඇති අතර, සෑම වසරකම සහභාගිවන්නන් සංඛ්‍යාව නිරන්තරයෙන් වැඩි වේ. කෙසේ වෙතත්, ත්‍යාග මුදල දෙපැත්තටම උච්චාවචනය විය, සමහර වසරවල සංචිත ත්‍යාගයක් පෙර වසරවලට වඩා අඩු විය. සමහර වසරවලදී, ක්‍රීඩකයින්ගේ සහ ප්‍රේක්ෂකයින්ගේ අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කරන වැඩිදියුණු කිරීම් ඇතුළත් කිරීමට සිදුවීමේ ව්‍යුහය ද වෙනස් විය.

ESWC හි ක්‍රීඩා විශේෂාංග

2003 දී, ESWC ඉසව්වේ ක්‍රීඩා පහක් පමණක් ඉදිරිපත් විය. මේවාට Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 සහ Counter-Strike Female ඇතුළත් විය. 2004 දී Painkiller සහ Pro Evolution Soccer ලැයිස්තුවට එකතු විය. සෑම ඊළඟ වසරකම නව ක්‍රීඩා එකතු කිරීම් ද දක්නට ලැබුණි.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance, සහ League of Legends වේ. ESWC හි මෙතෙක් ක්‍රීඩා කර ඇති අනෙකුත් ක්‍රීඩා.

ක්‍රීඩාවක නව අනුවාදයන් විශේෂාංගගත වන සෑම විටම තරඟාවලිය නිකුත් කරන ලදී, ඔවුන් පැරණි අනුවාද වෙනුවට. උදාහරණයක් ලෙස, FIFA 10 වෙනුවට 2011 දී FIFA 11 සහ පසුව 2012 දී FIFA 13 විසින් ප්‍රතිස්ථාපනය කරන ලදී. එක් ඉසව්වක මෙතෙක් ඉදිරිපත් කළ වැඩිම ක්‍රීඩා සංඛ්‍යාව 2010 දී දසයකි.

නිල මාතෘකා හැරුණු විට, තරඟාවලියට සාමාන්‍යයෙන් තවත් තරඟ කිහිපයක් ඇතුළත් වේ. සාමාන්‍යයෙන්, ජනප්‍රිය ක්‍රීඩා සියල්ලම පාහේ සාමාන්‍යයෙන් ක්‍රීඩා කරන නමුත් ප්‍රධාන සිදුවීම් ලෙස ඉදිරිපත් නොවේ. ක්‍රීඩා සටන්, පළමු පුද්ගල වෙඩික්කරුවන්, බහු ක්‍රීඩක මාර්ගගත සටන් ක්‍රීඩාංගණ, ධාවන, ක්‍රීඩා, තත්‍ය කාලීන උපාය මාර්ග, තෙවන පුද්ගල වෙඩික්කරුවන් සහ කාඩ් ක්‍රීඩා ලෙස වර්ගීකරණය කර ඇත.

පදක්කම් සටහන

දැනට රන් පදක්කම් 23ක්, රිදී පදක්කම් 14ක් සහ ලෝකඩ පදක්කම් 25ක් ලෙසින් වැඩිම පදක්කම් සංඛ්‍යාව ප්‍රංශය සතුය. එක්සත් ජනපදය පදක්කම් 30 ක් ලබා දෙවන ස්ථානයේ පසුවන අතර ස්වීඩනය සහ දකුණු කොරියාව දෙවන ස්ථානයේ සිටී. මෙතෙක් එම ඉසව්වට සහභාගී වූ රටවල් අතුරින් පදක්කම් දිනාගෙන ඇත්තේ රටවල් 32ක් පමණි.

පරිපූර්ණ රොකට් ලීග් පොත් තබන්නන් සොයා ගන්න

දැනට, රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වෙළඳපොළවල් ලබා දෙන ඔට්ටු සපයන්නන් බොහොමයක් නොමැත. එකක් සොයා ගැනීම තරමක් අභියෝගාත්මක විය හැකිය. එකක් ලබා ගැනීමට පහසු ක්‍රමයක් නම් කැසිනෝ ශ්‍රේණිගත කිරීමේ වෙබ් අඩවියකට ගොස් පවතින ඒවා ලැයිස්තුව හරහා යාමයි. මීළඟ පියවරේදී වඩාත් සුදුසු එක තීරණය කිරීම සඳහා සියලු විභව ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි සංසන්දනය කිරීම ඇතුළත් වේ.

එම ක්‍රියාවලියට වෙබ් අඩවියේ ඇති සිදුවීම් සංඛ්‍යාව, අවාසි, සැපයුම්කරුගේ විශ්වසනීයත්වය සහ ගෙවීම් සැකසීම, වෙනත් බොහෝ දේ සලකා බලයි. නිවැරදි ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වෙබ් අඩවිය සොයා ගැනීමෙන් ක්‍රීඩකයා හොඳම පරිශීලක අත්දැකීම භුක්ති විඳින බව සහතික කරයි.

ක්රීඩකයන් මුදල් තැන්පත් කළ යුතුය රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීමට පෙර ඔවුන්ගේ ගිණුම් වලට. එනම් RL මත ඔට්ටු ඇල්ලීමට තැන්පතු රහිත ප්‍රසාද දීමනා ලබා දෙන සහ ඉඩ ලබා දෙන අඩවි සඳහා හැරය. එම සියලු කට්ටල සමඟින්, ක්‍රීඩකයින්ට පවතින සියලුම ඔට්ටු ඇල්ලීමේ විකල්ප සලකා බලා අදාළ ඔට්ටු තැබිය හැකිය.

රොකට් ලීග් කණ්ඩායමක් ජයග්‍රහණය කිරීම සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම, ලකුණු සංඛ්‍යාව සහ ලකුණු ලබා ගත යුතු ක්‍රීඩකයා ඇතුළත් වේ. සමහර ක්‍රීඩා පොත් තබන්නන් සාමාන්‍යයෙන් ක්‍රීඩා සජීවීව විකාශය කරයි. එමඟින් ක්‍රීඩකයින්ට ඔට්ටු ඇල්ලීමෙන් පසු ක්‍රීඩාව අනුගමනය කිරීමට ඉඩ සලසයි. එය ක්‍රීඩකයින්ට කණ්ඩායම් සහ ක්‍රීඩකයින් පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබා දෙයි, එමඟින් ඔවුන්ගේ පසුකාලීන ඔට්ටු ඇල්ලීමේ තීරණ දැනුම් දීමට උපකාරී වේ.

ඔට්ටු ඇල්ලීමට හොඳම රොකට් ලීග් කණ්ඩායම්

බොහෝ කණ්ඩායම් හොඳම ඒවා අතරට ශ්‍රේණිගත කිරීමට තරම් හොඳ ය. එවැනි කණ්ඩායම් මත ඔට්ටු ඇල්ලීම සාමාන්‍යයෙන් දඩයම්කරුවන්ට වඩා හොඳ ජයග්‍රාහී අවස්ථා ලබා දෙයි, නමුත් ඔවුන්ට සාමාන්‍යයෙන් අඩු අවාසි ඇත. සලකා බැලිය යුතු බොහෝ සාධක නිසා කණ්ඩායම් ශ්‍රේණිගත කිරීම තරමක් අභියෝගාත්මක විය හැකිය. ඒවාට ඇතුළත් වන්නේ:

  • කණ්ඩායමේ සමස්ත කාර්ය සාධනය.
  • කණ්ඩායමේ වත්මන් ස්වරූපය.
  • කණ්ඩායම් සහභාගී වූ තරඟ, තවත් කිහිපයක් අතර.

කණ්ඩායම BDS

ඉහළම ශ්‍රේණිගත කණ්ඩායම BDS ලෙස හැඳින්වේ. කණ්ඩායම M0nkey M00n, MaRc ක්‍රීඩකයින් සමඟ ස්විස් ක්‍රීඩා සංවිධානයකි_විසින්_8, සහ අමතර. ඔවුන් තිදෙනා දැනට ගිවිසුම්ගතව සිටින අතර එය 2022 අවසානය දක්වා පවතිනු ඇත. කණ්ඩායමේ පුහුණුකරු Kael ය. කණ්ඩායම තරඟ සිය ගණනක් ක්‍රීඩා කර ඇති අතර තරඟාවලියේ 75% කට වඩා ජයග්‍රහණ සහ 64% කට වඩා ජයග්‍රහණ වාර්තා කර ඇත.

කණ්ඩායමේ ජීව ශක්තිය

දෙවන ශ්‍රේණිගත කිරීමේ කණ්ඩායම වන්නේ Team Vitality, කලින් Renault Vitality. කණ්ඩායම ප්‍රංශයේ පිහිටා ඇති අතර විවිධ eSport ක්‍රීඩා කිහිපයකට තරඟ කිරීමට ප්‍රසිද්ධය. එහි ක්‍රියාකාරී ක්‍රීඩකයන් වන්නේ Fairy Peak, Kaydop සහ Alpha54 ය. කණ්ඩායමේ පුහුණුකරු මවුන්ට් ලෙස හැඳින්වේ. තරගාවලියේ ජයග්‍රහණ 67% ඉක්මවූ වාර්තාවක් සහ තරගවලදී 59%ක ජයග්‍රහණ කණ්ඩායම සතුය.

ඩිග්නිටාස්

තුන්වන කණ්ඩායම Dignitas ලෙස හැඳින්වේ, කලින් හැඳින්වූවා කණ්ඩායම Dignitas. මෙම කණ්ඩායම එක්සත් ජනපදයේ පදනම් වී ඇත, Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa සහ Jessie ඇතුළත් වේ. තරඟාවලියේ ජයග්‍රහණ 58%කට වඩා වැඩි ප්‍රමාණයක් සහ තරඟ වලින් 54%ක ජයග්‍රහණ වාර්තා ඔවුන් සතුයි.

නොගැලපෙන ක්‍රීඩා

සිව්වන ශ්‍රේණිගත කිරීමේ කණ්ඩායම Misfits Gaming වේ. ඇමරිකානු eSports සංවිධානය මියාමි හි පිහිටා ඇත. කණ්ඩායමේ ක්‍රීඩකයන් වන්නේ Mittaen, arju, Kash සහ ANDYTHEMANDY ය. කණ්ඩායමේ දස්කම් මාලාවේ ජයග්‍රහණ 70% ක් සහ තරග ජයග්‍රහණ 59% කි. ප්‍රතිශත ඉතා ආකර්ෂණීයයි, නමුත් කණ්ඩායම ක්‍රීඩා කර ඇති මුළු ක්‍රීඩා සංඛ්‍යාව අනෙක් ඉහළම කණ්ඩායම්වලට වඩා බෙහෙවින් අඩුය.

SMPR eSports

SMPR eSports Semper Esports ලෙසද හැඳින්වේ. යුරෝපීය රොකට් ලීග් කණ්ඩායමේ හිමිකරු Semper Fortis Esports නම් ඉංග්‍රීසි eSports සංවිධානයකි. ක්‍රීඩකයන් වන්නේ Kassio, Archie, Chausette45 සහ RamS ය. කණ්ඩායම් කාර්ය සාධනය තරඟාවලියේ ජයග්‍රහණ 52% සහ තරඟ වලදී 51% ජයග්‍රහණ වේ.

අනෙකුත් කැපී පෙනෙන කණ්ඩායම් අතරට Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming සහ Natus Vincere ඇතුළත් වේ. ක්‍රීඩාවේ තරඟකාරී ස්වභාවය හේතුවෙන් ශ්‍රේණිගත කිරීම් සාමාන්‍යයෙන් වරින් වර වෙනස් වන බව සැලකිල්ලට ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය වේ.

වාසි සහ අවාසි

වාසි

  • ක්රීඩාව විනෝදජනකයි: වඩාත්ම පැහැදිලි ප්‍රෝ ක්‍රීඩාව නම් ක්‍රීඩාව තරමක් විනෝදජනක වීමයි. ක්රීඩාව තුළ භෞතික විද්යාවේ නීති භාවිතා කරමින් මෝටර් රථ පාලනය කිරීම සමහර අවස්ථාවලදී ඇබ්බැහි විය හැක. ග්‍රැෆික්ස් සහ මෝටර් රථයේ සෞන්දර්යය වෙනස් කිරීමට ඇති හැකියාව ද එය බෙහෙවින් විනෝදජනක කරයි.
  • ක්රීඩාව සෙල්ලම් කිරීම පහසුය: ක්රීඩාව සාපේක්ෂව පහසු නීති සහ අරමුණු ඇත. ක්‍රීඩා පාලනය ද තරමක් සරල ය. නවකයන් ඇතුළු ඕනෑම කෙනෙකුට ක්‍රීඩාව ක්‍රීඩා කිරීමට සහ රස විඳීමට එය පහසු කරයි.
  • **ක්රීඩාව නොමිලේ:**තවත් ඉහළ ප්‍රෝ එකක් නම් ක්‍රීඩාව සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේ වීමයි. ක්‍රීඩාවට හෝ එහි විශේෂාංගවලට ප්‍රවේශ වීමට ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ මුදල්වලින් වෙන්වීම ගැන කරදර විය යුතු නැත.
  • ක්‍රීඩාවට සවිස්තරාත්මක කාර් සංස්කාරකයක් ඇත: මෝටර් රථ සංස්කාරකය තරමක් සවිස්තරාත්මක වන අතර එමඟින් ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ මෝටර් රථ ආන්තික විස්තර වලට වෙනස් කිරීමට ඉඩ සලසයි. වෙනස් කිරීම් ක්‍රීඩාවේ ක්‍රියාකාරිත්වයට බලපාන්නේ නැත.
  • ක්‍රීඩාවට පුහුණු මාදිලියක් ඇත: පුහුණු මාදිලියට මාරු වීමෙන් ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ ක්‍රීඩාව වැඩිදියුණු කිරීමට ඉගෙන ගැනීමට හෝ පුහුණු කිරීමට හැකිය. නිබන්ධන තරමක් සවිස්තරාත්මක සහ ඵලදායී වේ.

අවාසි

  • ක්රීඩාවේ දිග ස්ථාවර වේ: මිනිත්තු පහකට සකසා ඇති ක්‍රීඩාවේ දිග වෙනස් කිරීමට විකල්පයක් නොමැත.
  • AI කණ්ඩායම් බොහෝ විට ඉතා පහසුවෙන් පරාජය වේ: AI කණ්ඩායම පුරුද්දක් ලෙස ලකුණු ලබා ගැනීම වෙහෙසකින් තොරව සිදු කරයි, සමහර විට කණ්ඩායම් සගයන් තමන්ටම ලකුණු ලබා ගැනීමට පවා සලස්වයි
  • සේවාදායකයන් බොහෝ විට බිඳ වැටිය හැක: ක්‍රීඩකයන් සාමාන්‍යයෙන් වරින් වර සේවාදායක බිඳවැටීම් අත්විඳිති.

රොකට් ලීග් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි ගැන

බොහෝ ඔට්ටු සපයන්නන් සාමාන්‍යයෙන් ක්‍රීඩාවේ අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵලය මත පදනම්ව රොකට් ලීග් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි ලබා දෙයි. සම්භාවිතාවයට සෘජුවම සම්බන්ධ වන, අවාසි ගණනය කිරීම සඳහා විශේෂිත සූත්‍ර භාවිතා වේ. උදාහරණයක් ලෙස, තරගයක් ජයග්‍රහණය කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇති කණ්ඩායමකට අඩු අවාසි ඇති වන අතර, එහි ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ජයග්‍රහණ අඩු වේ. අවාසි සාමාන්‍යයෙන් සත්‍ය පාපන්දු ක්‍රීඩාවට සමාන ආකාරයකින් ඉදිරිපත් කෙරේ.

ඉඩ දෙන අඩවි සඳහා ක්‍රීඩාව දිගටම පවතින බැවින් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි ද සාමාන්‍යයෙන් වෙනස් වෙමින් පවතී සජීවී ඔට්ටු ඇල්ලීම රොකට් ලීගය මත. උදාහරණයක් ලෙස, කණ්ඩායමක් ගෝලයක් ලබා ගන්නේ නම්, කණ්ඩායමක් ජයග්‍රහණය කිරීමේ සම්භාවිතාව සැලකිය යුතු ලෙස පහත වැටේ.

ඒවායින් බොහොමයක් සාමාන්‍යයෙන් නොසැලකිය හැකි වෙනස්කම් ඇති වුවද, විවිධ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි වල අවාසි වෙනස් විය හැක. කෙසේ වෙතත්, සමහර ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි අනෙක් ඒවාට වඩා සැලකිය යුතු තරම් හොඳ අවාසි ලබා දෙයි. එය හැකි ජයග්‍රාහී මුදලට සෘජුවම බලපාන බැවින් හොඳම වෙබ් අඩවිය තෝරා ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය වේ.

සමහර වෙබ් අඩවි වල ක්‍රීඩකයින් ඔට්ටු තැබිය යුත්තේ කවදාද යන්න සම්බන්ධයෙන් විවිධ අවශ්‍යතා ද ඇත බෝනස් භාවිතා කිරීම. ක්‍රීඩකයින් ඔවුන්ගේ ජයග්‍රහණ සැබෑ මුදල් බවට පරිවර්තනය කිරීමට අවශ්‍යතා සපුරාලිය යුතුය. රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීම සඳහා බෝනස් භාවිතා කිරීමේදී ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවශ්‍යතා පිළිබඳව අවධානයෙන් සිටීම අත්‍යවශ්‍ය වේ.

රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීම වඩාත් හොඳින් ජය ගන්නේ කෙසේද

ආරම්භකයින් සඳහා, ක්‍රීඩකයින් ඔවුන්ගේ ඔට්ටු ඇල්ලීම සමඟ ඉතා තෝරා ගත යුතුය. රොකට් ලීගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීමට අලුතින් පැමිණෙන දඩයම්කරුවන්ට එය විශේෂයෙන් අදාළ වේ. ක්‍රීඩකයින් RL හි ඔට්ටු තැබිය යුත්තේ ඉහළම ජයග්‍රහණ සඳහා බොහෝ දුරට ඉඩ ඇති ඒවා වෙනුවට අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵලයක් ලැබීමට වැඩි ඉඩක් ඇති ඔට්ටු පමණි.

ඔට්ටු ඇල්ලීමට පෙර කණ්ඩායමක් සහ එහි ක්‍රීඩකයින් ගැන පර්යේෂණ කිරීම දඩයම්කරුවන්ට වඩා හොඳ ඔට්ටු තීරණ ගැනීමට උපකාරී වේ. කණ්ඩායමක පෙර කාර්ය සාධනය, ශ්‍රේණිගත කිරීම සහ වත්මන් ස්වරූපය යන සියල්ල ක්‍රීඩාවක අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵලයට බලපෑම් කළ හැකිය.

ක්රීඩකයන් ද අයිතිය භාවිතා කළ යුතුය ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපක්රම සහ උපාය මාර්ග. එසේ කිරීමෙන් ඔට්ටු ඇල්ලීමේ තීරණ ගැනීමේදී දඩයම්කරුවන්ට වඩා තීරණාත්මක වීමට උපකාරී වේ. එයට හේතුව ඔවුන් කරන සියලුම ඔට්ටු සඳහා තෝරා ගන්නේ කුමන පොත් තබන්නා සහ ඔට්ටු වර්ගයද යන්න ඔවුන් සැමවිටම දැන සිටින බැවිනි.

නිසි බැංකු කළමනාකරණය ද අත්‍යවශ්‍ය වේ. ක්‍රීඩකයින් කිසිවිටෙකත් ඔට්ටුවකට පැරදීමට නොහැකි මුදල් වියදම් නොකළ යුතුය.

ක්‍රීඩකයින් සෑම විටම ඔවුන්ට ලබා ගත හැකි ඕනෑම ප්‍රසාද දීමනාවක් භාවිතා කළ යුතුය. බොහෝ ක්‍රීඩා ඔට්ටු සපයන්නන් සාමාන්‍යයෙන් පිරිනමයි සාදරයෙන් පිළිගනිමු. එවැනි ප්‍රසාද දීමනාවක් භාවිතා කිරීමෙන් ක්‍රීඩකයින්ට ක්‍රීඩාව ඉගෙන ගැනීමට හෝ පුහුණු වීමට අවස්ථාව ලබා දෙන අතර සමහර විට කිසිවක් අවදානමකින් තොරව මුදල් දිනා ගත හැකිය.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
ඊ ක්‍රීඩා
About

දකුණු කොරියාවේ ගතික Esports විශාරදයා වන Jun-ho Kim, EsportRanker හි දැනුමේ ආලෝකයක් ලෙස සිටියි. ක්‍රීඩා සඳහා සහජ ඇල්මක් සමඟ විශ්ලේෂණාත්මක දක්‍ෂතාව මුසු කරමින්, ජූන්-හෝ ක්‍රීඩකයින් දැනුවත්ව සහ ප්‍රබෝධමත්ව සිටින බව සහතික කරමින් සබැඳි තරඟවල සංකීර්ණ පටිගත කිරීම් හෙළි කරයි.

Send email
More posts by Jun-ho Kim