Honor of Kings World Champion Cup 2024 මත ඔට්ටු අල්ලන්න

Honor of Kings esports තරඟාවලිය ලෝක කුසලානය ලොව පුරා සිටින ඉහළ පෙළේ දක්ෂයින් ආකර්ෂණය කරයි. Tencent විසින් ඉතා ජනප්‍රිය Honor of Kings වීඩියෝ ක්‍රීඩාව විශේෂාංගීව, esports ඔන්ලයින් තරඟාවලිය ක්‍රීඩාවේ වෙළඳපල ආධිපත්‍යය පෙන්වයි. චීන ජාතිකයින්ට පමණක් අලෙවි කරන ලද මාතෘකාවක් ලෙසින් ආරම්භ වූ මෙම මාතෘකාව ලොව පුරා ප්‍රේක්ෂකයින් වෙත බෙදා හැර ඇත. Honor of Kings දැන් මිලියන 100 ක්‍රීඩක පදනමක් භුක්ති විඳියි.

මාතෘකාව සඳහා වන හයවන ශූර කුසලාන තරඟාවලිය ලෙස, 2021 ඉසව්ව CNY 50,000,000 ක ත්‍යාග සංචිතයක් පිරිනමන ලදී. 2016 සිට, ශූරතා තරඟාවලිය ලොව හොඳම ක්‍රීඩකයින් මාතෘකාවේ බහුල සහ පුළුල් වන රසික පිරිසට හඳුන්වා දීමෙන් රසිකයින්ගේ පරිකල්පනය සහ උද්යෝගය ග්‍රහණය කර ගෙන ඇත.

Priyanka Fernando
WriterPriyanka FernandoWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

ධෛර්යයේ අරීනා

චීනයේ වසංගතය වටා ඇති ලොජිස්ටික් අභියෝග නිසා උත්සවය නැවත කාලසටහන් කිරීමට නිලධාරීන්ට සිදුවිය. 2021 අගෝස්තු වන විට, Arena of Valor and Honor of Kings විසින් esports apex එකක් නිවේදනය කරන ලදී, දර්ශන දෙකම AWC 2022 හිදී තනි ලෝක කුසලාන ඉසව්වකදී එකට ඒකාබද්ධ වේ. 2022 දී ඉතා අපේක්ෂිත Arena of Valor ඉසව්ව ක්‍රීඩාවේ රසික කණ්ඩායම් දෙකම එකට ගෙන එනු ඇත. ක්‍රීඩා සංවර්ධකයා AoV සඳහා ආකර්ෂණීය නව යාවත්කාලීනයන් හඳුන්වා දෙනු ඇතැයි රසිකයින්ට අපේක්ෂා කළ හැකිය. Tencent Games වලට අනුව, සංවිධායකයා බලාපොරොත්තු වන්නේ සමබර හා සාධාරණ තරඟයක්.

MOBA (බහු ක්‍රීඩක සබැඳි සටන් පිටියක්) ක්‍රීඩාවක් ලෙස, රජවරුන්ගේ ගෞරවය ලොව පුරා සිටින රසිකයින්ගේ සහ ක්‍රීඩා ලීගවල හදවත් අල්ලාගෙන ඇත. මුලදී, ක්‍රීඩාවේ සංවර්ධකයින් චීන ජනගහනය වෙත ළඟා වීමට අවධානය යොමු කළහ. පුළුල් බහු-මිලියන ක්‍රීඩක පදනමක් නිර්මාණය කිරීමෙන් පසුව, ක්‍රීඩා නිර්මාතෘ මුල් ක්‍රීඩාව අනුවර්තනය කර, අනුවර්තනය ලෙස හැඳින්වේවීරත්වයේ අරීනා." AoV Honor of Kings ව්‍යුහය අනුගමනය කළද, එය ලොව පුරා මිලියන ගණනකට ළඟා වෙමින් තමන්ගේම රසික අනුගාමිකයින් ද සොයා ගත්තේය. ක්‍රීඩා දෙකේ ප්‍රධාන වෙනස වන්නේ වීරයන්ගේ වෙනසයි.

AoV සඳහා, නිර්මාපකයින් බටහිර වෙළඳපොළ සඳහා විශේෂයෙන් වීරයන් නිර්මාණය කළහ. 2017 දී Honor of Kings දිනකට ක්‍රියාකාරී ක්‍රීඩකයින් මිලියන 80කට වැඩි ප්‍රමාණයක් සහ මාසිකව ක්‍රියාකාරී ක්‍රීඩකයින් මිලියන 200කට වඩා භුක්ති විඳිමින්, මාතෘකාව ලොව වඩාත් ජනප්‍රිය ක්‍රීඩාව බවට පත් කළේය. එම වසරේ, මාතෘකාව ඩොලර් බිලියන 13.4 ඉක්මවන ලද අතර, එය ලොව ජංගම දුරකථන වලින් ලබා ගත හැකි ඉහළම ආදායමක් උපයාගත් ක්‍රීඩාව බවට පත් කළේය. 2020 වන විට, ක්‍රීඩාව දිනකට ක්‍රියාකාරී ක්‍රීඩකයින් මිලියන 200කට වඩා වැඩි ප්‍රමාණයක් භුක්ති වින්ද අතර, එම සංඛ්‍යාව දිගටම ඉහළ යයි.

රජවරුන්ගේ ගෞරවය

HoK හි, සතුරාගේ කඳවුරු මධ්‍යයේ ඇති මූලික ගොඩනැගිල්ල විනාශ කිරීමට කණ්ඩායම් දෙකක් එකිනෙකාට එරෙහිව සටන් කරයි. විරුද්ධ බලවේග සතුරාගේ ඉදිරි ගමනට බාධා කරයි. ප්‍රමාණවත් බලවේග එකතු කර ගනිමින් කණ්ඩායම් සිතියම මත ආධිපත්‍යය දැරිය යුතුය. ක්‍රීඩකයින්ට අත්දැකීම් සමුච්චය කිරීමෙන් හැකියාවන් අගුළු හැරිය හැක, එමඟින් ක්‍රීඩකයෙකුට ඔවුන්ගේ බලතල වැඩි දියුණු කිරීමට ඉඩ සලසයි. ඊට අමතරව, ක්‍රීඩකයින් විලාසිතා සාප්පු අයිතම සඳහා රන් එකතු කරයි හෝ සටන ජය ගැනීමට උදව් කිරීමට නව ශූරයන් මිලදී ගනී. විරුද්ධවාදීන්ගේ බලවේග විනාශ කර එහි කඳවුර විනාශ කරන කණ්ඩායම තරඟය ජය ගනී.

ක්‍රීඩා ක්‍රම

ක්‍රීඩකයින් 5v5 ආකෘතියකින් තරඟ කරන අතර, සෑම ක්‍රීඩකයෙක්ම එක් ශූර චරිතයක භූමිකාවක් භාර ගනී. පාලනය කිරීමට ශූරයන් තෝරා ගැනීමෙන් පසුව, සතුරා පරාජය කිරීමට, එහි හරය විනාශ කිරීමට සහ තරඟය ජය ගැනීමට කණ්ඩායම් එකට වැඩ කරයි. ක්‍රීඩාව අනෙකුත් ජනප්‍රිය MOBA මාතෘකා වලින් වෙනස් වන්නේ එය Android සහ iOS මත පමණක් ලබා ගත හැකි බැවිනි.

Honor of Kings World Champion Cup ජනප්‍රිය ඇයි?

හොනර් ඔෆ් කිංග්ස් ශූරතා ඉසව්වේ ජනප්‍රියත්වය මාතෘකාවට ඇති දැවැන්ත ගෝලීය ඉල්ලුම මගින් පෝෂණය වේ. වාර්තා වලට අනුව, ක්‍රීඩාවේ පුපුරන සුලු ජනප්‍රියතාවයට සාධක දෙකක් බලපායි: චීන සංස්කෘතිය කෙරෙහි එහි දැඩි අවධානය සහ සමාජ අන්තර් ක්‍රියාකාරිත්වයට සහාය වීමට ඇති හැකියාව. කණ්ඩායම් දෙකක ක්‍රීඩකයින් පස් දෙනෙකු සමඟ, Honor of Kings යනු ක්‍රීඩකයින්ට අන්තර්ජාලය හරහා එකිනෙකා සමඟ සමාජගත වීමට ඇති ජනප්‍රියම ක්‍රමයකි.

මෙම තරඟාවලිය ඔට්ටු ඇල්ලීමට ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

සූදුවේ නියැලෙන්නෙකු සඳහා, ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම රසිකයින් සංඛ්‍යාවෙන් පෝෂණය වන අතර එමඟින් ප්‍රධාන ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු අල්ලන්නන් සංඛ්‍යාව වැඩි වේ. ඉහළ මට්ටමේ ඔට්ටු ඇල්ලීම ලාභදායී ජයග්‍රාහී බඳුනක් සඳහා අවාසි වැඩි කරයි. දෛනික ක්‍රීඩකයින් විශාල සංඛ්‍යාවක් සහභාගී වීමට වැඩි ක්‍රීඩකයින් ආකර්ෂණය කරයි ඔන්ලයින් esports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි.

චීනයේ සිට යුරෝපය දක්වා, මිතුරන් සම්බන්ධ කරමින් සහ සමාන අදහස් ඇති ක්‍රීඩකයින්ට ක්‍රීඩකයින් හඳුන්වා දෙමින් ක්‍රීඩාව ලොව පුරා ව්‍යාප්ත වෙමින් පවතී. ඇත්ත වශයෙන්ම, Tencent ක්‍රීඩාවෙන් කාර්තුවකට බිලියන ගණනක් උපයයි. කලාපයේ බොහෝ ක්‍රීඩකයින්ට නිවසේ පරිගණක හෝ ක්‍රීඩා කොන්සෝල නොමැත. ජංගම ලබා ගැනීමේ හැකියාව ක්‍රීඩකයින්ට ප්‍රවේශ වීමේ පහසුව ලබා දෙයි, Honor of Kings ලොව වැඩිම ආදායමක් උපයන ජංගම වීඩියෝ ක්‍රීඩාව බවට පත් කරයි.

බලධාරීන් ඇබ්බැහි වීම ගැන සැලකිලිමත් වේ. එහි ප්‍රතිඵලයක් ලෙස, ළමුන් සඳහා ක්‍රීඩා කිරීම අවුරුදු 12ට අඩු දරුවෙකුට දිනකට පැයකට සහ අවුරුදු 12 සිට 18 දක්වා දරුවෙකු සඳහා පැය දෙකකට සීමා වේ. Honor of Kings වෙත ප්‍රවේශය දැන් වයස අවුරුදු 12ට අඩු ළමුන් සඳහා දිනකට පැයකට සහ 12 සහ 18 අතර ළමුන් සඳහා පැය දෙකකට සීමා කර ඇත. රජයට අයත් පුවත්පතක් වන People's Daily ක්‍රීඩාව වසක් ලෙස හැඳින්වූ අතර එය තවත් රෙගුලාසි වලට තුඩු දෙයි. වැඩිහිටියන් සඳහා, ක්‍රීඩා කිරීම හෝ ඔට්ටු ඇල්ලීම ක්‍රීඩාව පිළිබඳ වැඩිදුර ඉගෙන ගැනීමට සහ ක්‍රීඩා තරඟාවලි ලැයිස්තුවක් හඳුනා ගැනීමට අවස්ථාවක් සපයයි.

ජයග්‍රාහී කණ්ඩායම් සහ විශාලතම අවස්ථා

තරඟාවලි

අතීතයේ දී, Honor of Kings Championship Cup තරඟාවලියේ කණ්ඩායම් කිහිපයක් එකතු විය ලෝකයේ හොඳම ක්‍රීඩකයින් විශාලතම ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා මිලියන ගණනක ත්‍යාග මුදල් සඳහා තරඟ කිරීමට. අංශ දෙකකට සත්කාරකත්වය දක්වමින් ජයග්‍රාහකයින් ප්ලේ-ඕෆ් වටයට පිවිසියේය. එම අවස්ථාවේදී, ජයග්‍රාහී රජකම් කළේ කවුරුන්ද යන්න තීරණය කිරීමේ අවසන් සටනට තනි තුරන් කිරීමේ වටයන් හේතු විය. ප්‍රධාන ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා වෘත්තීයමය වශයෙන් තරඟ කරන වඩාත් සාර්ථක කණ්ඩායම් කිහිපයක් මෙන්න.

Oiao Gu Reapers

Qiao Gu Reapers යනු Honor of Kings වෙළඳපොලේ ඉහලම මට්ටමේ පුහුණු කිරීම් සහ සූදු කාර්ය මණ්ඩලයක් සහිත ඉහලම esports කණ්ඩායම් වලින් එකකි. හොඳම ක්‍රීඩා තරඟාවලිවලදී ඩොලර් මිලියන 4 කට වඩා වැඩි ත්‍යාග මුදලක් දිනා ගනිමින්, කණ්ඩායම ව්‍යාපාරයේ හොඳම එකක් ලෙස පිළිගැනේ. කණ්ඩායම චීන ක්‍රීඩා කණ්ඩායම වන Newbee සමඟ අනුබද්ධ වේ.

eStar Gaming

eStar Gaming යනු චීනයේ චීනය පදනම් කරගත් pro esports සමාජයකි. සුප්‍රසිද්ධ චීන වෘත්තීය ඊ-ක්‍රීඩා ක්‍රීඩකයෙකු වන Sun Liwei විසින් ආරම්භ කරන ලද, සමාජය esports ශූරතා කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. මුලින්, esports කණ්ඩායම කුණාටු වීරයන් ක්‍රීඩා කළ නමුත් මෙහෙයුම් හේතූන් මත වෙනත් ක්‍රීඩා වලට විවිධාංගීකරණය විය. 2014 සිට, කණ්ඩායම කිං ඔෆ් ග්ලෝරි ශූරතාව දිනා ඇත. 2019 දී, eStar LoL pro league සඳහා ආසන ලංසුවක් දිනා ගත්තේය.

Turnso Gaming

Weibo Turnso Gaming චීනයේ Weibo සමාජ මාධ්‍ය වේදිකාවට අයත් වේ. esports සංවිධානය වෘත්තීයමය Arena of Valor තරඟ සහ තරඟාවලි සඳහා තරඟ කරයි. කණ්ඩායම තරඟාවලි ජයග්‍රහණ වලින් ඩොලර් මිලියන 2 කට වඩා දිනා ඇත.

හොර රණශූරයෝ

2017-2021 සිට, Rogue Warriors වෘත්තීය ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා තරඟ කර ඇති අතර, $ මිලියන 1 කට වඩා වැඩි ත්‍යාග මුදලක් දිනා ඇත. ASUS ROG සතු, කණ්ඩායම පරිපථයේ වඩාත්ම ගෞරවනීය ක්‍රීඩා කණ්ඩායම් වලින් එකකි. Honour of Kings ඉහළ පෙළේ ක්‍රීඩකයින්ට එරෙහිව Rogue Warriors සාර්ථක ලෙස තරඟ කරයි.

ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි

Honor of Kings ක්‍රීඩා වල පමණක් ජනප්‍රිය නොවේ. ඔට්ටු අල්ලන්නන් ප්‍රියතම කණ්ඩායම් සහ ක්‍රීඩකයින් මත ඔට්ටු ඇල්ලීමට ක්‍රීඩා පොත් වෙත ද රොක් වෙති. ඔනර් ඔෆ් කිංග්ස් සඳහා වන ලෝක ශූරතා කුසලානය වැනි ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි සපයන සබැඳි පොත් තබන්නන් ගණනාවක් ඇත.

ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය මාර්ග

ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම වෙනත් ක්රීඩා ක්රීඩා මත ඔට්ටු ඇල්ලීමට සමාන වේ. සූදුවේ නියැලෙන්නෙකුට ක්‍රීඩාව පිළිබඳ පර්යේෂණ කිරීම, නීතිරීති අවබෝධ කර ගැනීම සහ ක්‍රීඩකයන් පිළිබඳව යාවත්කාලීනව සිටීම ඉතා වැදගත් වේ. බලපත්‍රලාභී ක්‍රීඩා පොත් බොහෝ විට ඓතිහාසික ජයග්‍රහණ සහ පරාජයන් වාර්තා කරයි. කෙසේ වෙතත්, අමතර පර්යේෂණ ඔට්ටු අල්ලන්නෙකුට මුදල් ඔට්ටු දැමීමේදී දැනුවත් තීරණයක් ගැනීමට උපකාරී වේ. ශූරතා කණ්ඩායම් බොහෝ විට වෘත්තීය ක්‍රීඩා කණ්ඩායම් වැනි ක්‍රීඩකයින් වෙළඳාම් කරයි. ක්‍රීඩා ප්‍රවෘත්ති බැලීම හෝ කියවීම, තරඟාවලිය ජයග්‍රහණය කිරීමට කණ්ඩායමකට ඇති හැකියාව කෙරෙහි බලපෑ හැකි ලැයිස්තුවේ වෙනස්කම් පිළිබඳ ඔට්ටු අල්ලන්නන්ගේ අවබෝධයක් ලබා දෙයි.

ස්මාර්ට් ඔට්ටු ඇල්ලීම යනු අපේක්ෂිත ජයග්‍රහණ මත පදනම්ව අයවැයක් සැකසීමයි. කිසිවකුට අහිමි වීමට සූදානම් වීමට අවශ්‍ය නැති අතර, පාඩු හඹා යාමට උත්සාහ කිරීම බොහෝ විට වැඩි පාඩුවක් ඇති කරයි. මුදල් අය-වැය කිරීමෙන්, ක්‍රීඩකයෙකු තමා කොපමණ මුදලක් වියදම් කරන්නේද සහ කුමන කණ්ඩායම්, ක්‍රීඩකයින් හෝ ප්‍රතිඵල සඳහා හරියටම දනී. සාමාන්‍යයෙන්, බුද්ධිමත්, ආරක්ෂිත ඔට්ටු ඇල්ලීම සූදුවේ නියැලෙන්නෙකුට ඇබ්බැහි වීමෙන් වැළකී සිටීමට උපකාරී වේ.

ඇබ්බැහි වීමේ අනතුරු ඇඟවීමේ සංඥාවලට මුදල් ඔට්ටු ඇල්ලීමට ඇති නොහැකියාව වැනි අක්‍රමවත් හැසිරීම් ඇතුළත් වේ. Esports යනු උද්යෝගිමත් වෙළඳපොලක් වන අතර, esports මත ඔට්ටු ඇල්ලීම සහභාගිවන්නෙකුට චිත්තවේගීය ඉහළ මට්ටමක් ලබා දිය හැකිය. ජයග්‍රහණය විශේෂයෙන් තෘප්තිමත් වන අතර, ත්‍යාගය නැවත ලබා ගැනීමට උත්සාහ කිරීම සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීමට ක්‍රීඩකයා පොළඹවයි. පර්යේෂණ සහ විශ්ලේෂණ මත පදනම් වූ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ සැලැස්ම ජයග්‍රාහී ප්‍රතිඵල ලබා දීමට වැඩි ඉඩක් ඇත. කෙසේ වෙතත්, පැරදුණු සූදුකාරයන් සඳහා, හදවත ගන්න. අමතර පර්යේෂණ සිදු කර තවත් දිනක් ජයග්‍රහණය කිරීමට ආපසු යන්න.

About the author
Priyanka Fernando
Priyanka Fernando
About

ප්‍රියංකා ප්‍රනාන්දු, ශ්‍රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්‍රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්‍රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.

Send email
More posts by Priyanka Fernando