Alliance

esports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි භාවිතා කරන විට, පරිශීලකයා ඔට්ටු ඇල්ලීමට නිවැරදි කණ්ඩායම තෝරා ගත යුතුය. තරඟාවලි ජයග්‍රහණය කිරීමේ දිගු ඉතිහාසයක් ඇති එකක් තෝරා ගැනීම වඩාත් සුදුසුය. සන්ධානය සම්බන්ධයෙන් මෙය නිසැකවම සිදු වේ. ඔවුන් ස්වීඩනයේ පදනම් වී ඇති අතර 2013 සිට ගැති ක්‍රීඩා දර්ශනයේ කොටසක් වී ඇත. පුද්ගලයන් පස් දෙනෙකුගෙන් යුත් කළමනාකරණ කණ්ඩායමක් සංවිධානය අධීක්ෂණය කරයි. අතීතයේදී ඔවුන් අවධානය යොමු කළේ StarCraft II සහ League of Legends වෙතය.

කෙසේවෙතත්, මෑත වසරවලදී ඔවුන් වෙනත් ජනප්රිය මාතෘකා වෙත මාරු වී ඇත. එබැවින්, මෙම තරඟ දෙකේ ජයග්‍රාහී කණ්ඩායම් සොයන punters හට වෙනත් තැනක බැලීමට සිදුවනු ඇත. කෙසේ වෙතත්, සන්ධානය අනදාල වී ඇති බවක් මින් අදහස් නොවේ. ඔවුන් හුදෙක් ප්‍රතිවාදී කණ්ඩායම් සමඟ සංතෘප්ත නොවන තරඟාවලි මාරු කර ඇත.

Alliance
සන්ධාන ක්රීඩකයන්

සන්ධාන ක්රීඩකයන්

Alliance මුලින් අයිති වූයේ GoodGame නියෝජිතායතනයටය. මෙය Amazon හි පාලනය යටතේ ක්‍රීඩා ප්‍රවාහ සේවාවක් වන Twitch හි අනුබද්ධිත ආයතනයකි. 2016 දී Alliance GoodGame වෙතින් ඉවත් වී සම්පූර්ණයෙන්ම ක්‍රීඩකයන් බවට පත් වීමට තීරණය කළේය. මෙයින් අදහස් කරන්නේ කණ්ඩායම් සාමාජිකයින්ට තරඟ ජයග්‍රහණය කිරීම සඳහා අමතර මූල්‍ය දිරිගැන්වීමක් ඇති බවයි. මෙම කණ්ඩායම ඔවුන්ගේ ඉහළ මට්ටමේ ජයග්‍රහණ හේතුවෙන් esports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි වල අවධානය දිනා ගෙන ඇත. නිදසුනක් වශයෙන්, 2013 දී ඔවුන් ජාත්‍යන්තරය දිනා ගත් අතර, ක්‍රීඩා ඉතිහාසයේ විශාලතම ත්‍යාගය ලබා ගත්හ.

හොඳම ක්‍රීඩා කණ්ඩායම්වලට තරඟය අභිබවා යාමට හැකි ඉහළ දක්ෂතා ඇති සාමාජිකයින් සිටිය යුතුය. ඔවුන්ගේ මතුවීමෙන් පසු සන්ධානය විශාල නම් කිහිපයක් බඳවාගෙන ඇත. උදාහරණයක් ලෙස, 2013 දී StarCraft ක්රීඩකයා Naniwa ඔවුන්ගේ ශ්රේණිගත කිරීමට එක් විය. වසරකට පසුව eports journalism sites වාර්තා කළේ Armada කණ්ඩායමට එක් වූ බවයි. ඔවුන් පරිපථයේ හොඳම Super Smash Bros ක්‍රීඩකයන්ගෙන් එකක් ලෙස සැලකූ බැවින් මෙය වැදගත් විය.

2013 අගභාගයේදී කණ්ඩායම යුරෝපීය ලීග් ඔෆ් ලෙජන්ඩ්ස් ශූරතා තරඟාවලියට තරඟ කිරීම නැවැත්වීමට තීරණය කළේය. ඔවුන් ඔවුන්ගේ අවසාන Starcraft II ක්‍රීඩකයා වන SortOf ද නිකුත් කළහ. මෙයට ප්‍රධාන වශයෙන් හේතු වූයේ නව නීති නිසා නියෝජිතායතනවලට කණ්ඩායම් කිහිපයක් හිමිකර ගැනීම වළක්වයි. එය Alliance GoodGame වෙතින් ඉවත් වීමට සහ ඔවුන්ගේ ක්‍රීඩකයන්ගේ ස්වාධීනත්වය වැඩි කිරීමට ප්‍රධාන සාධකයක් විය. Esports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ රසිකයින් Alliance මත පඩිපත් තැබීමේදී මෙම ගැටළුව සැලකිල්ලට ගත යුතුය. ඔවුන් සම්පූර්ණයෙන්ම අත්හැරීමට පෙර ඇතැම් මාතෘකා වල විශිෂ්ටත්වය දැක්වීමේ වාර්තාවක් ඇත.

ඔවුන්ට සමහර විට බාහිර බලපෑම් නිසා ක්‍රීඩකයන් අතහැරිය හැක. ඒත් එක්කම ගොඩක් නැඟී එන ක්‍රීඩකයෝ එලායන්ස් එකට එකතු වෙන්න උනන්දු වෙන්නේ ලොකු ඒජන්සියකින් පාලනය වෙන්නේ නැති නිසා. මෙම විචල්‍යයන් එලායන්ස් තරඟවල ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අවාසි කෙරෙහි සෘජු බලපෑමක් ඇති කළ හැකිය.

සන්ධාන ක්රීඩකයන්
සන්ධානයේ ශක්තිමත්ම ක්‍රීඩා

සන්ධානයේ ශක්තිමත්ම ක්‍රීඩා

මේ esport ක්රීඩා කණ්ඩායම විවිධ ක්‍රීඩා තරඟ පරාසයක විශිෂ්ටයි. ට්‍රැක්මේනියා වෘත්තීය පරිපථයට සම්බන්ධ වූ නෙදර්ලන්තයේ ක්‍රීඩකයින් ඔවුන් සතුව ඇත. එය ක්‍රීඩකයින්ට තමන්ගේම ධාවන පථ නිර්මාණය කිරීමට ලැබෙන ධාවන ක්‍රීඩාවකි. බොහෝ ට්‍රැක්මේනියා තරඟාවලි කාල අත්හදා බැලීමේ ආකෘතියක් ඇත. එබැවින්, සංධාන සාමාජිකයින්ට වේගවත් ප්‍රතීකයක් තිබිය යුතුය.

එලායන්ස් විශිෂ්ටත්වය දක්වන එකම ක්‍රීඩා ප්‍රභේදය රිය පැදවීම නොවේ. ඔවුන් බොහෝ අවධානය යොමු කර ඇත්තේ සටන් රාජකීය ප්‍රභේදයට ය. මෙයට Apex Legends යන ජනප්‍රිය මාතෘකාව ඇතුළත් වේ. වෘත්තීය තරගවලදී ක්‍රීඩකයන් දෙතුන් දෙනෙක් එකතු වී නිශ්චිත හැකියාවන් ඇති චරිත තෝරාගත යුතුය. සන්ධානයේ සාමාජිකයින්ට හොඳ චරිත වින්‍යාසයක් ඉදිරිපත් කළ යුතු අතර තරඟය ජයග්‍රහණය කිරීම සඳහා හොඳින් එකට වැඩ කළ යුතුය. මෑත වසරවල ක්‍රීඩා වල ආධිපත්‍යය දැරූ තවත් සටන් රාජකීය මාතෘකාවක් වන ෆෝර්ට්නයිට් සම්බන්ධයෙන් ද එයම කිව හැකිය.

සුපර් ස්මාෂ් බ්‍රදර්ස් මෙලී හි ක්‍රීඩකයින් ලබා ගැනීමෙන් එලායන්ස් සටන් ප්‍රභේදය දක්වා ද ව්‍යාප්ත වී ඇත. මෙම ක්‍රීඩාව තරමක් අසාමාන්‍ය සටන් පද්ධතියක් ඇත. තරඟාවලියේ ප්‍රතිඵල පිළිබඳව නිවැරදි අනාවැකි පළ කිරීමට නම් Punters ලා එය අධ්‍යයනය කළ යුතුය. ක්ෂය වෙමින් පවතින සෞඛ්‍ය තීරු හානි ප්‍රතිශතයක් වෙනුවට කාලයත් සමඟ වැඩි වන කවුන්ටරයකින් ගණනය කෙරේ.

සන්ධානයේ ශක්තිමත්ම ක්‍රීඩා
Alliance Esports ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

Alliance Esports ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

ප්‍රසිද්ධ එස්පෝර්ට් කණ්ඩායමක් තෝරාගැනීමේදී දක්ෂ දඩයම්කරුවෙකු කරුණු කිහිපයක් සොයා බලයි. වඩාත්ම වැදගත් එකක් වන්නේ අනුකූලතාවයි. වසර ගණනාවක් පුරා එලායන්ස්ට යම් පාඩුවක් සිදු වූ අතර, එය ගණන් කළ විට ඔවුන් ද හොඳින් ක්‍රියා කිරීමට සමත් වී ඇත. ඔවුන්ගේ තරග ලකුණු සියල්ල එකතු කළ විට 2013 වසරේ සිට එලායන්ස් විශාල ලෙස සාර්ථක වී ඇති බව පැහැදිලි වේ.

බොහෝ esport කණ්ඩායම් පුළුල් පරාසයකට සම්බන්ධ වීමට කැමතියි විවිධ ක්‍රීඩා තරඟාවලි. ගැටලුව වන්නේ ඔවුන් සිහින් ව පැතිරී යාමයි. ඊට වෙනස්ව, එලායන්ස් මාතෘකා අතලොස්සක් කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමට තෝරා ගනී. මෙයින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන්ගේ ක්රියාකාරිත්වය වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා ඔවුන්ගේ ශක්තිය යෙදිය හැකි බවයි. මෙය ජයග්‍රාහී උපාය මාර්ගයක් බවට පත්වී අවසන්ය.

එලායන්ස් ඔවුන්ගේ ලැයිස්තුවේ තරමක් තෝරාගත් ක්‍රීඩකයින් පිරිසක් ද සිටී. මතුපිටින් මෙය ඔවුන් අඩු ඉහළ මට්ටමේ කණ්ඩායමක් ලෙස පෙනී යා හැකිය. කෙසේ වෙතත්, හොඳම පුද්ගලයින් පමණක් භාවිතා කිරීමෙන් සන්ධානය ප්‍රභූ සංවිධානයක් ලෙස ස්ථාපිත වී ඇත. සන්ධානය පදනම් වූ ඔට්ටුවක් තැබීමේදී punters හට තෝරා ගැනීමට අඩු පුද්ගලයින් සිටින බව මින් අදහස් වේ. තවත් ක්‍රීඩකයන් සිටී නම් ජයග්‍රාහී අනාවැකියක් පැවසීමේ අවස්ථා අඩු වනු ඇත.

Alliance Esports ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?
සන්ධානයේ සම්මාන සහ ප්‍රතිඵල

සන්ධානයේ සම්මාන සහ ප්‍රතිඵල

වඩාත්ම ජනප්‍රිය ක්‍රීඩා කණ්ඩායම්වලට ජයග්‍රහණ පිළිබඳ වාර්තාවක් තිබිය යුතුය. 2013 දී Alliance Dota 2 කණ්ඩායම විශිෂ්ට ත්‍යාගය ලබා ගත් විට බුකී කරුවන්ගේ අවධානයට ලක් විය අන්තර්ජාතික. ඔවුන් අවසන් මහා තරගයේදී හිටපු ශූරයන් වන Natus Vincere පරාජය කිරීමට සමත් විය. ලකුණු තත්ත්වය 3 - 2 විය. කණ්ඩායම් අදියරේදී Alliance ලකුණු 14 - 0 කින් අවසන් වූ අතර එය මෙම තරගය සඳහා පරිපූර්ණ වාර්තාවක් විය. කෙසේ වෙතත්, ඔවුන් දෙවතාවක් Na'Vi ට සහ එක් වරක් DK කණ්ඩායමට ද පරාජය විය.

ඊළඟ වසරේ ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධනය දුර්වල විය. සන්ධානය ඔවුන්ගේ කිරුළ ආරක්ෂා කර ගැනීමට අසමත් විය. ඔවුන් 11 වැනි ස්ථානයට සම වූයේ 6 - 9 ට වඩා අඩු තරු වාර්තාවක් සමඟිනි. එහි ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ඔවුන්ගේ ලැයිස්තුව බිඳ වැටුණු අතර එලායන්ස් වෙනත් තරඟ තරඟාවලි වෙත ගියේය.

2013 දී එලායන්ස් යුරෝපිය ලීග් ඔෆ් ලෙජන්ඩ්ස් ශූරතා තරඟාවලියට එක්වන විට ඔවුන් 16 - 12ක් සමඟින් 3 වැනි ස්ථානයට පත් විය. ඔවුන් ප්‍රතිවාදී SK Gaming සහ Fnatic පසුපසින් සිටියහ. ෆ්‍රොගන් ක්‍රීඩකයා වසන්ත භේදය සඳහා MVP ලෙස ඡන්දය දෙන ලදී. අවසන් පූර්ව වටයේදී ඔවුන් 4 වැනි ස්ථානයට ඇද වැටී අවසන් පූර්ව වටයේදී Fnatic හමුවේ පරාජයට පත් විය. ගිම්හාන භේදයෙන් පසුව කණ්ඩායම 21-7 වාර්තාවක් සමඟ අවසන් විය. වසරේ ඔවුන්ගේ විශේෂත්වය වූයේ ජයග්‍රහණය කිරීමයි ලීග් ඔෆ් ලෙජන්ඩ්ස් ලෝක ශූරතාවලිය Fnaticට එරෙහිව 3 - 1 ජයග්‍රහණයකින් පසුව.

සල්ලි දිනුවා

esport කණ්ඩායම්වල සාර්ථකත්වය බොහෝ විට ඔවුන් කාලයත් සමඟ ලබා ගන්නා මුදල් ප්‍රමාණය මත පදනම් වේ. බුකීකරුවන් සාමාන්‍යයෙන් ඔවුන් ජයග්‍රහණය කිරීමේ අවාසි තීරණය කිරීමේදී මෙයට හේතු වේ. ඔවුන්ගේ ආරම්භයේ සිට එලායන්ස් තරඟාවලි 360 කට වැඩි ගණනකට තරඟ කර ඇත. උපයා ඇති මුළු ත්‍යාග මුදල ඩොලර් 6,846,000 ඉක්මවයි. මෙය ඔවුන්ව ඉතා ඉහළ මට්ටමේ කණ්ඩායමක් බවට පත් කරයි.

මෙම අරමුදල්වලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් ඩෝටා 2 ක්‍රීඩාව සඳහා වූ තරඟ මත දිනා ගන්නා ලදී. ඇත්ත වශයෙන්ම, එයින් 84%ක් උපචිත විය. මෙය කරුණු දෙකක් නිසා ය: ඩෝටා තරඟාවලි විශාල සංඛ්‍යාවක් සහ මෙම මාතෘකාවේ එලායන්ස් ක්‍රීඩකයින්ගේ සුවිශේෂී කාර්ය සාධනය. ඊට වෙනස්ව වෙනත් තනි ක්‍රීඩා වලින් උපයන මුදල් ප්‍රමාණය ආන්තික වේ. Apex Legends වෙතින් ඩොලර් 115,647ක් ඉපැයීම සිත් ඇදගන්නා සුළු ලෙස පෙනෙන අතර මෙය Alliance ත්‍යාගවලින් 1.70%ක් පමණි. මෑතකදී කණ්ඩායම සටන් ප්‍රභේදයට ඔවුන්ගේ ප්‍රවේශය පුළුල් කර ඇත. මේ වන විට ඔවුන් ඩොලර් 301,124 ක් දිනා ගැනීමට මෙය හේතු වී තිබේ. මෙය ඔවුන්ගේ සමස්ත එකතුවෙන් 4.40%කි.

සූදුවේ නියැලෙන්නන් මෙම සංඛ්‍යාලේඛන සියල්ල සැලකිල්ලට ගත් විට, එලායන්ස් හි සාර්ථකත්වයන් බොහොමයක් එක් ක්‍රීඩාවක් නිසා බව පැහැදිලි වේ: ඩෝටා 2. එබැවින් දඩයක්කාරයා ඔට්ටු ඇල්ලීමේදී මෙම මාතෘකාව කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමට කැමති විය හැකිය. ගැටලුව වන්නේ සන්ධානය තවදුරටත් ඩෝටා ඉසව්වලට තරඟ නොකිරීමයි. කෙසේ වෙතත්, කණ්ඩායම එහි ප්‍රවේශය පුළුල් කරන විට නුදුරු අනාගතයේ දී මෙය වෙනස් විය හැකිය.

සන්ධානයේ සම්මාන සහ ප්‍රතිඵල
හොඳම සන්ධානයේ ක්‍රීඩකයින්

හොඳම සන්ධානයේ ක්‍රීඩකයින්

ඉහළ ක්‍රීඩා කණ්ඩායමක් හොඳ වන්නේ එහි තනි ක්‍රීඩකයින් තරම් පමණි. සන්ධානය පදනම් වී ඇති නිසා ස්වීඩනය ඔවුන්ගේ හොඳම සාමාජිකයන් ද මෙරටින් පැමිණි බව අර්ථවත් කරයි. මිනිසුන් ඉපැයූ මුදල් ප්‍රමාණය මත ක්‍රීඩා සාර්ථකත්වය සඳහා නිර්ණායක පදනම් කරන්නේ නම්, පහත සඳහන් එලායන්ස් ක්‍රීඩකයින් හොඳම දස දෙනා ලෙස සැලකිය හැකිය:

  • Gustav Magnusson (s4)
  • ජොනතන් බර්ග් (ලෝඩා)
  • Jerry Lundqvist (EGM)
  • ජෝකිම් අක්ටර්හෝල් (අක්කේ)
  • හෙන්රික් ඇන්බර්ග් (අද්මිරාල් බුල්ඩෝග්)
  • සයිමන් හාග් (හෑන්ඩ්ස්කන්)
  • Linus Blomdin (Limmp)
  • නිකොලායි නිකොලොව් (නිකොබබි)
  • Adam Lindgren (Armada)
  • Artsiom Barshak (fng)

මෙම ක්‍රීඩකයන්ට පිටුබලය දෙන Esports punters ඔවුන්ට යම් යම් පොදු දේවල් ඇති බව පෙනෙනු ඇත. ඔවුන් ක්‍රීඩාව පිළිබඳ පුළුල් දැනුමක් ඇති අතර අංක එකේ ස්ථානය ලබා ගැනීම සඳහා උපක්‍රම ඉදිරිපත් කරයි. සමහර විට විශේෂිත කුසලතා කට්ටලයක් හේතුවෙන් එලායන්ස් විසින් ක්‍රීඩකයෙකු තෝරා ගනු ලැබේ. උදාහරණයක් ලෙස, හොඳම ට්‍රැක්මේනියා ක්‍රීඩකයින් වාහන පාලනය කිරීමේදී වේගවත් හා නිවැරදි ය.

ඉහළම සටන් රාජකීය ක්‍රීඩකයින්ට පළමු පුද්ගල වෙඩික්කරුවන් සමඟ අතිච්ඡාදනය වන කුසලතා ඇත. සටන් ක්‍රීඩා තරඟ සඳහා තරඟ කිරීමට කැමති අයට වේගය අත්‍යවශ්‍ය වේ. සමහර තරඟාවලි සඳහා කුමන ක්‍රීඩකයින් යැවිය යුතුද යන්න තීරණය කරන කළමනාකරණ කණ්ඩායමක් එලායන්ස් හි සිටින බව සැලකිල්ලට ගත යුතුය. එබැවින්, සමස්තයක් ලෙස කණ්ඩායමේ සාර්ථකත්වය ඔවුන්ගේ තීරණ මත බෙහෙවින් බලපායි.

හොඳම සන්ධානයේ ක්‍රීඩකයින්
සන්ධානය මත ඔට්ටු අල්ලන්නේ කොහේද සහ කෙසේද

සන්ධානය මත ඔට්ටු අල්ලන්නේ කොහේද සහ කෙසේද

හොඳම ක්‍රීඩා ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි මඟින් පරිශීලකයින්ට හැකි තරම් ක්‍රීඩා වෙලඳපොලවල් වෙත ප්‍රවේශය ලබා දෙනු ඇත. එසේ නොවේ නම්, විශේෂඥයින් සොයා ගැනීම දුෂ්කර වනු ඇත. ශුභාරංචිය නම් එලායන්ස් යනු සුප්‍රසිද්ධ සහ ප්‍රධාන ධාරාවේ esport සංවිධානයකි. බුකියේ වීඩියෝ ක්‍රීඩා ඉසව් සඳහා වෙන් වූ කොටස් තිබේ නම්, මෙම කණ්ඩායම විශේෂාංගී වීමට ඉඩ ඇත.

කෙසේ වෙතත්, සංධානය වසර පුරා මෙම වෙලඳපොලවල දක්නට ලැබෙනු ඇතැයි සිතිය නොහැක. ඒ වෙනුවට punter හට නිවැරදි තරඟාවලිය ආරම්භ වන තෙක් බලා සිටීමට සිදුවනු ඇත. විශේෂයෙන්ම, ඔවුන් Fortnite, Super Smash Bros, Apex Legends සහ Trackmania වටා පදනම් වූ සිදුවීම් සඳහා අවධානය යොමු කළ යුතුය.

නිවැරදි ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය මාර්ගය නිශ්චිත ක්රීඩාව මත රඳා පවතී. තරඟාවලියේ අවසන් අදියර දක්වා පැමිණීම සම්බන්ධයෙන් සන්ධානය ගෞරවයට පාත්‍ර වේ. එමනිසා, සූදුවට අවසන් පූර්ව වටය තෙක් රැඳී සිටීමට කැමති විය හැකිය. එසේ කිරීමෙන් එලායන්ස් ක්‍රියාකාරිත්වය නැරඹීමට සහ ඔවුන්ගේ ශක්තීන් විශ්ලේෂණය කිරීමට ඔවුන්ට ඉඩ සැලසේ. සිතියමේ බොහෝ ක්‍රීඩකයින් සිටින බැවින් සටන් රාජකීය ක්‍රීඩා සැමවිටම අවදානම් ඔට්ටුවකි. සලකා බැලිය යුතු විචල්‍යයන් අඩු බැවින් ධාවන මාතෘකා තෝරා ගැනීම වඩා හොඳය. කණ්ඩායම් පාදක සිදුවීම් අතරතුර, සන්ධානයේ සාර්ථකත්වය පදනම් වනුයේ එක් එක් සාමාජිකයා එකිනෙකාට කෙතරම් හොඳින් අනුපූරක වේද යන්න මතය.

සන්ධානය මත ඔට්ටු අල්ලන්නේ කොහේද සහ කෙසේද