ක්රීඩා ඉසව්

December 29, 2022

LAN හෝ ඔන්ලයින්: ඊ-ක්‍රීඩා ඔට්ටුකරුවන් සඳහා සාදන්න-හෝ-බිඳීමක්

Priyanka Fernando
WriterPriyanka FernandoWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

ගෝලීය වසංගතය eSports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උත්පාතයක් ගෙන ඇත. එය LAN තරඟාවලි ද නැවැත්වූ නමුත් සබැඳි තරඟාවලි ඉහළ නැංවීමට හේතු විය. කෙසේ වෙතත්, සජීවී LAN තරඟාවලි අගුලු දැමීම් ලිහිල් කිරීම සහ ප්‍රතිශක්තිකරණ වැඩසටහන් ඵලදායී බව ඔප්පු කරමින් නැවත පැමිණේ. 

LAN හෝ ඔන්ලයින්: ඊ-ක්‍රීඩා ඔට්ටුකරුවන් සඳහා සාදන්න-හෝ-බිඳීමක්

eSports මත ඔට්ටු ඇල්ලීමේදී, අදාළ සිදුවීම අන්තර්ජාලය හරහා ක්‍රීඩා කරන්නේද නැතහොත් ප්‍රාදේශීය ජාලයකින් (LAN) වාදනය කරන්නේද යන්න සැලකිල්ලට ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. දී ඇති තරඟයකදී ක්‍රීඩකයෙකුගේ උඩු යටිකුරු වීමට හේතු විමර්ශනය කිරීමට කාලය ගත කරන ඔට්ටුකරුවන්ට අනාගතයේදී ඔවුන්ගේ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වැඩි අවස්ථාවක් තිබේ.

ඔබට LAN එදිරිව බලපෑම් ගැන තව දැන ගැනීමට අවශ්‍ය නම් eSports ඔට්ටු ඇල්ලීම පිළිබඳ මාර්ගගත තරඟාවලි, දිගටම කියවන්න.

LAN එදිරිව මාර්ගගත තරඟාවලි: වෙනස කුමක්ද?

පළමුව, LAN හෝ මාර්ගගත තරඟාවලි සාකච්ඡා කිරීමේදී අප අදහස් කරන්නේ කුමක්ද යන්න නිර්වචනය කළ යුතුය. Local Area Network (LAN) ක්‍රීඩා අන්තර්ජාලය හරහා දුරස්ථව වෙනුවට එකම ස්ථානයක භෞතිකව සිටින පුද්ගලයින් අතර සිදු වේ.

බොහෝ LANs ක්‍රීඩාංගණවල සිදුවන අතර Twitch සහ YouTube වැනි වෙබ් අඩවි වල සජීවීව විකාශනය වේ. වායුගෝලය පමණක් නොව, ආසන, මේසය, අවකාශය සහ ස්ථානය ද වෙනස් වේ.

සබැඳි තරඟයක් අතරතුර, සහභාගිවන්නන් වෙනත් ස්ථානයක සේවාදායකයක් සමඟ සම්බන්ධ වීමට අන්තර්ජාලය භාවිතා කරයි. ක්‍රීඩකයින් භෞතිකව සහ භූගෝලීය වශයෙන් විසිරී ඇත, එනම් ඔවුන් නිවසේදී ඔවුන්ගේම පරිගණක සහ අන්තර්ජාල සම්බන්ධතා භාවිතා කළ යුතුය.

මෙම තරඟාවලි අතරතුර, සහභාගිවන්නන් තමන්ට හුරුපුරුදු සැකසුමක් භාවිතා කරන බවත්, එමගින් කාර්ය සාධනය උපරිම වන බවත් ඔට්ටු අල්ලන්නන් විශ්වාස කළ හැක. ඊට ප්‍රතිවිරුද්ධව, ක්‍රීඩකයින්ට LAN සිදුවීම් අතරතුර ඔවුන්ගේ සැකසුම ගැන ප්‍රකාශයක් නොලැබෙන අතර ඒ වෙනුවට සපයන ඕනෑම උපකරණයක් සමඟ කටයුතු කිරීමට සිදුවනු ඇත.

LAN eSports තරඟාවලියක් සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම සඳහා ක්‍රීඩකයින්ගේ කුසලතා මට්ටම් සහ ඉසව්වේ පරිමාණය, සංචාරක සැපයුම්, පීඩනය, ක්‍රීඩාවක් පුරා එකිනෙකා සමඟ අන්තර් ක්‍රියා කිරීමට ක්‍රීඩකයින්ට ඇති හැකියාව සහ ගෘහස්ථ ක්‍ෂේත්‍රයේ වාසියක් ලබා ගැනීමේ හැකියාව සලකා බැලීම අවශ්‍ය වේ.

ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේම නිවෙස්වල පහසුව සඳහා සබැඳි ඊ-ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා තරඟ කළ හැකි බව සත්‍යයක් වුවද, ඔවුන්ට තවමත් සේවාදායක ප්‍රමාදය හෝ "පින්ග්" (සේවාදායකයට සහ පසුපසට දත්ත සම්ප්‍රේෂණය කිරීමට ගතවන කාලය) ගැටළු සමඟ කටයුතු කිරීමට අවශ්‍ය වේ. , කණ්ඩායම් සාමාජිකයින්ගේ සහ සේවාදායකයේ සාපේක්ෂ ස්ථාන මත පදනම්ව විශේෂයෙන් ගැටළුකාරී විය හැක.

Ping: LAN එදිරිව මාර්ගගත තරඟාවලි වෙන් කරන ප්‍රධාන සාධකය

"Ping" යනු ක්‍රීඩකයෙකුගේ ක්‍රියාවන් සේවාදායකයේ ප්‍රතිචාරයෙන් පිළිබිඹු වීමට ගතවන කාලය දැක්වීමට සබැඳි ක්‍රීඩා වල භාවිතා වන පදයකි. "ප්‍රමාදය" යන යෙදුමෙන් අදහස් කරන්නේ ඔබගේ උපකරණ මගින් නිකුත් කරන ලද විධානයක් ක්‍රීඩා සේවාදායකය විසින් ලැබීමට සහ සැකසීමට හෝ සේවාදායකය විසින් නිකුත් කරන ලද විධානයක් ඔබගේ උපාංගය විසින් පිළිගැනීමට ගතවන කාලයෙහි ස්පයික් හෝ හදිසි වැඩිවීමකි. එය "පින්ග්" ලෙස හඳුන්වනු ලබන අතර, අඩු පිං එකක් තිබීමෙන් අඩු ප්‍රමාදයක් සහ වඩා ද්‍රවශීල ක්‍රීඩා අත්දැකීමක් අදහස් වේ.

පිං එකක් මැනීමට භාවිතා කරන කාල ඒකකය මිලි තත්පරය (කෙටියෙන් "ms") වේ. සාමාන්‍යයෙන් කිවහොත්, මිලි තත්පර 15ක් හෝ ඊට අඩු පිං එකක් කැපී පෙනේ, මිලි තත්පර 15 සිට 45 දක්වා අපූරුය, සහ මිලි තත්පර 45 සිට 100 දක්වා ඉවසිය හැකිය. 100ms ට වැඩි පිං සමඟ සෙල්ලම් කිරීමට අපහසු විය හැකි අතර, 250ms ට වැඩි පිං සාමාන්යයෙන් වාදනය කළ නොහැක.

ක්‍රීඩකයාගේ කුසලතා මට්ටම සහ ක්‍රීඩා කරන ක්‍රීඩාව මත පදනම්ව, මෙම පිං ක්‍රීඩා කිරීමට හෝ නොවීමට ඉඩ ඇත. Massive Online Battle Arenas (MOBAs) සහ First-person shooters (FPS) වැනි ක්‍රීඩා ping වලට කුප්‍රකට ලෙස ගොදුරු වේ, බොහෝ ක්‍රීඩකයින් මිලි තත්පර 50 සහ 90 අතර ගැටලුව වාර්තා කරයි. ඔන්ලයින් භූමිකා ක්‍රීඩා (MMOs) සහ තත්‍ය කාලීන උපාය මාර්ගික ක්‍රීඩා (RTS) විශාල පිං වලට වඩා සමාව දෙන අතර හැරවුම් පාදක ක්‍රීඩා එය නොපෙනේ.

තරඟකාරී ක්‍රීඩාවේ පිං කෙතරම් තීරණාත්මකද?

තරඟකාරී ක්‍රීඩා වලදී, ping බොහෝ විට අනියම් ක්‍රීඩකයින්ට වඩා විශාල කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. ප්‍රමාදයේ බලපෑම් අවම කිරීම සඳහා බොහෝ ප්‍රධාන වෘත්තීය ක්‍රීඩා තරඟාවලි LAN මධ්‍යස්ථානවල පවත්වනු ලැබේ. ජාලයේ වේගය නොව ක්‍රීඩකයන්ගේ උත්සාහය ක්‍රීඩාවේ ප්‍රතිඵලය තීරණය කරන බව සහතික කිරීමට එය හොඳ ක්‍රමයකි.

LAN එදිරිව මාර්ගගත තරඟාවලි මත පදනම්ව eSports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය මාර්ගයක් නිර්මාණය කිරීම

යන්න මත පදනම්ව ඔබේ ක්‍රීඩා ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය මාර්ගයක් ගොඩනැගීමේදී සලකා බැලිය යුතු සාධක කිහිපයක් මෙන්න ඔබගේ ප්‍රියතම eSports ක්‍රීඩාව LAN හෝ මාර්ගගත තරඟාවලි පවත්වයි.

ක්‍රීඩකයාගේ මනාපය දැන ගැනීම

විවිධ ඉසව් සඳහා ක්‍රීඩකයෙකුගේ මනාපයන් පුද්ගලයා මත පදනම්ව වෙනස් විය හැක. ඔන්ලයින් eSports තරඟාවලි ක්‍රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේම නිවසක හෝ හුරුපුරුදු කණ්ඩායම් පරිසරයක සිට තරඟ කිරීමට හැකියාව ලබා දෙයි.

ඊට වෙනස්ව, ක්‍රීඩකයෙකුට LAN ඉසව්වකදී වටපිටාව සහ ආම්පන්න පුරුදු විය යුතුය. විවිධ උපාංග වෙත දෘඪාංග මාරු කිරීමේ රියදුරු ගැටළු වෙනත් පද්ධතියක් ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී, විශේෂයෙන් CS: GO වැනි ක්‍රීඩා වලදී නිරන්තර සැලකිල්ලක් දක්වයි, එහිදී පරිපූර්ණ ඉලක්කයක් තිබීම ජයග්‍රහණය සහ පරාජය අතර වෙනස අදහස් කරයි.

කෙනෙකුගේ නිවසේ සුවපහසුව තුළ ක්‍රීඩා කරන අතරම, ක්‍රීඩකයෙකුට ඒකාග්‍රතාවය නැති වී ඔහුගේ හෝ ඇයගේ හැකියාවට වඩා අඩුවෙන් ක්‍රීඩා කිරීමේ අවදානමක් ද ඇත. මලල ක්‍රීඩකයෙකු ලෙස, ඝෝෂාකාරී, උද්‍යෝගිමත් සෙනඟක් ඉදිරියේ ක්‍රීඩා කිරීම ඔබේ තල්ලුව සහ අධිෂ්ඨානය ඉහළ නංවන බව ඔබට පෙනී යා හැක.

පෙර කාර්ය සාධනය ඇගයීම

LAN තරඟාවලියකදී කණ්ඩායමකට සන්නිවේදනය කිරීමට ඇති හැකියාව විශාල සෙනඟ ප්‍රමාණය සහ පසුව ඇති වන ශබ්ද මට්ටම් වලට බාධාවක් විය හැක. ක්‍රීඩකයන්ට එකිනෙකාගේ තිර දැකිය හැකි අතර, ඵලදායී කණ්ඩායම් ක්‍රියාකාරිත්වය වාචික සන්නිවේදනය මත දැඩි ලෙස රඳා පවතී. එමනිසා, බරපතල ඔට්ටු අල්ලන්නන් බොහෝ විට LAN සිදුවීමකට පෙර කණ්ඩායමක ජාතිකත්වය ගවේෂණය කරනු ඇත.

බොහෝ ක්‍රීඩකයින් ක්‍රියාත්මක වන බැවින් මිශ්‍ර ජාතික ඊ-ක්‍රීඩා කණ්ඩායමක් ඔවුන්ගේ මව් භාෂාවෙන් එකිනෙකා සමඟ සන්නිවේදනය කිරීමට නොහැකි වනු ඇත, ඔවුන්ට විශාල අවාසියක් විය හැකිය. එවැනි කණ්ඩායම් ඩෝටා 2 හි ප්‍රසිද්ධ වුවද, ප්‍රේක්ෂක ඝෝෂාවේ බලපෑම් අවම කිරීමට උපකාර කිරීම සඳහා ජාත්‍යන්තරය වැනි ප්‍රධාන තරඟ වලදී කුටි තිබේ.

Crowd Pressure තේරුම් ගන්න

සිදුවීම අනුව සමූහයේ ප්‍රමාණය වෙනස් වේ. තුළ ලීගය ඔෆ් ලෙජන්ඩ්ස්, උදාහරණයක් ලෙස, එක් එක් ලීගයේ නිත්‍ය වාරය LAN හරහා ක්‍රීඩා කරනු ලැබේ, නමුත් චිත්‍රාගාරයක සාපේක්ෂව සීමිත ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් ඉදිරියේ. වර්ල්ඩ්ස් ෆයිනල්ස් වලට සහභාගී වීමට බලාපොරොත්තු වන සෙනඟට විශාල ක්‍රීඩාංගණවලට නවාතැන් ගත හැකිය.

ඉඳහිට, අඩු දක්ෂ කණ්ඩායමකට ඔවුන්ගේ සුපුරුදු ක්‍රීඩාව ක්‍රීඩා කිරීමෙන් සහ පීඩනය ඔවුන් වෙතට යාමට ඉඩ නොදී LAN ඉසව්වක් ජය ගත හැකිය. සජීවී ප්‍රේක්ෂකයින්ගේ දැඩි පරීක්ෂාව යටතේ සෑම කෙනෙකුටම ඔවුන්ගේ උපරිමයෙන් දස්කම් දැක්විය නොහැක, නමුත් සමහර ක්‍රීඩක ක්‍රීඩිකාවන් එවැනි පරිසරයක බර යටතේ දියුණු වේ.

වැරදි සහ මානසික ශක්තිය

තරඟකාරී ක්‍රීඩා වලට සහභාගී වන විට සෑම ක්‍රීඩකයෙකුටම පීඩනයක් දැනේ, නමුත් ඔවුන් සියල්ලන්ම එයට වෙනස් ලෙස ප්‍රතිචාර දක්වයි. සමහර ක්‍රීඩකයින් ක්‍රීඩා සැකසුම ප්‍රධාන අවධානය වෙනතකට යොමු කරන බව සොයා ගත හැකි අතර, මිනිත්තු කිහිපයකට පසු අමතක වන දෝෂවල බලපෑම් දිගු කරයි.

ක්‍රීඩකයෙකු තීරණාත්මක දෝෂයක් සිදු කළ පසු ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධන දත්ත විශ්ලේෂණය කිරීමෙන් අභියෝගාත්මක අවස්ථාවකට ක්‍රීඩකයාගේ ප්‍රතිචාරය පිළිබඳ වැඩිදුර ඉගෙන ගත හැකිය. LAN eSports තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු තැබීමේදී මෙය සිහියට නඟන්න, එහිදී කොටස් වැඩි වන අතර, ක්‍රීඩකයෙකුගේ මානසික ධෛර්යය අතපසු වූ පහරක් හෝ අසාර්ථක වූ කණ්ඩායමක් මගින් පරීක්ෂා කළ හැකිය.

ස්ථානය සහ සංචාරය සැලකිල්ලට ගනිමින්

ඉසව්වකදී කණ්ඩායමක කාර්ය සාධනය කෙරෙහි සංචාරයේ බලපෑමට ක්‍රීඩා වල බරපතල පන්ටර්වරුන් දැනටමත් සාධක වනු ඇත. ජෙට් ප්‍රමාදය ක්‍රීඩකයෙකුගේ දක්‍ෂතාවයට සැලකිය යුතු ලෙස බලපෑ හැකි නිසාත්, දිගුවකින්, තරගයකදී කණ්ඩායමේ සාර්ථකත්වයට ඇති අවස්ථාවන්ටත් සැලකිය යුතු ලෙස බලපෑ හැකි බැවින්, බොහෝ සංචිත දැන් තම සාමාජිකයින්ට දිගු දුර ගමන්වල බලපෑම්වලින් සුවය ලැබීමට ප්‍රමාණවත් කාලයක් ඇති බව සහතික කිරීමට පියවර ගනී.

LAN ඉසව්වක පිහිටීම පිළිබඳ කෙටි පර්යේෂණයක් සිදු කිරීම සහ සහභාගිවන්නන්ගේ නිවෙස් කලාපය හෝ අතීත තරඟ අඩවි සමඟ සංසන්දනය කිරීම ප්රයෝජනවත් තොරතුරු ලබා ගත හැකිය. 

ඔට්ටුවක් සෑදීමට පෙර, ඔට්ටු අල්ලන්නන් දේශීය සංස්කෘතිය, භාෂාව සහ ආහාර පිසීම සමඟ ක්‍රීඩකයාගේ හුරුපුරුදුකම වැනි සාධක සලකා බැලිය යුතුය.

එය ක්‍රීඩා වලදී අඩුවෙන් දැකිය හැකි වුවද, සංඛ්‍යානමය සාක්ෂිවලින් පෙනී යන්නේ තම මව් රටේ තරඟ කරන විට වඩා හොඳ මට්ටමක ක්‍රීඩා කරන කණ්ඩායම් සුළු වාසියක් භුක්ති විඳින බවයි. ඔවුන්ට එතරම් දුර ගමන් කිරීමට අවශ්‍ය නොවන නිසාත්, ප්‍රේක්ෂකයින් ඔවුන්ව ප්‍රීතිමත් කරන නිසාත්, ගෘහස්ථ කණ්ඩායමට ගෘහස්ථ ක්‍ෂේත්‍රයේ වාසිය ඇත. ඔවුන්ගේ විරුද්ධවාදීන් සමූහයාගේ එදිරිවාදිකම්, සමහර විට උදාසීනත්වය සමඟ සටන් කළ යුතුය, එය චිත්ත ධෛර්යය බිඳ දැමිය හැකි සහ ක්ෂය කළ හැකිය.

අවසාන සිතුවිලි

කුමන ඉසව්වලදී ජයග්‍රහණය කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇති ක්‍රීඩකයින්දැයි දැන ගැනීම ප්‍රයෝජනවත් වන්නේ මන්දැයි සහ එම දැනුම ඔබේ ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය මාර්ගයට මඟ පෙන්වනු ඇත්තේ කෙසේද යන්න මෙම ලිපියෙන් පැහැදිලි කරයි. බොහෝ ක්‍රීඩා ඔට්ටු අල්ලන්නන් LAN හෝ ඔන්ලයින් තරඟාවලි වල කණ්ඩායම්වල දස්කම් සමාන යැයි උපකල්පනය කිරීමේ වැරැද්ද කරයි. පෙර තොරතුරු මතකයේ තබා ගැනීමෙන් සහ මූලික පර්යේෂණ කිහිපයක් කිරීමෙන්, ඔබට මෙම උගුල මඟහරවා ගත හැකි අතර, ඔබට අවාසි පරාජය කිරීමට වඩා හොඳ අවස්ථාවක් ලබා ගත හැකිය.

About the author
Priyanka Fernando
Priyanka Fernando
About

ප්‍රියංකා ප්‍රනාන්දු, ශ්‍රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්‍රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්‍රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.

Send email
More posts by Priyanka Fernando
ThunderPick
බෝනස් $2,000

නවතම ප්‍රවෘත්ති

TFT Set 11 හි පළමු EMEA ගෝල්ඩන් Spatula කුසලානයේ ගැටීමට ක්‍රීඩකයින් 100 කට වැඩි පිරිසක්
2024-04-25

TFT Set 11 හි පළමු EMEA ගෝල්ඩන් Spatula කුසලානයේ ගැටීමට ක්‍රීඩකයින් 100 කට වැඩි පිරිසක්

පුවත්