Fortnite World Cup 2024 මත ඔට්ටු අල්ලන්න

Epic Games' Fortnite යනු 2017 දී ප්‍රථමයෙන් ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද වීඩියෝ ක්‍රීඩාවකි. ප්‍රමාදයන් මාලාවකින් පසුව, ඔවුන්ගේ පෙර ක්‍රීඩා සඳහා Epic හට නව්‍යකරණය කිරීමේ අවශ්‍යතාවය හේතුවෙන් ක්‍රීඩාව අවසානයේ නිකුත් කරන ලදී. Save the World, Battle Royale සහ Creative යනු Fortnite හි විවිධ අනුවාද තුනයි. මීට අමතරව, Fortnite ලෝක කුසලානය දැන් Fortnite වීඩියෝ ක්‍රීඩාව මත පදනම් වූ වාර්ෂික eSports තරඟාවලියකි. සමාරම්භක අවසන් තරඟ 2019 ජූලි මාසයේදී නිව් යෝර්ක්හි ආතර් ඈෂ් ක්‍රීඩාංගනයේදී පැවැත්විණි. සියලුම විවිධ තරඟ සඳහා ජයග්‍රහණය කිරීමට ඩොලර් මිලියන 30 ක ත්‍යාග සංචිතයක් තිබුණි.

Fortnite දැනට සබැඳි වීඩියෝ ක්‍රීඩා වල ප්‍රධාන eSport තරඟාවලියකි. එපික් ක්‍රීඩා නිර්මාණය කර්මාන්තයේ සැලකිය යුතු පහරකි. එහි ලියාපදිංචි පරිශීලකයින් මිලියන 350කට අධික සංඛ්‍යාවක් සිටින අතර දිනකට මිලියන 10කට අධික ප්‍රමාණයක් ලොග් වී ඇත. එවැනි ආයාචනයක් ඔට්ටු ලෝකයට ද පැතිරී ඇත. eSport ශූරතා බොහෝ eSports ඔට්ටු ඇල්ලීමේ වේදිකාවල පවතී. eSport ශූරතා තරඟ ක්‍රම දෙකක් භාවිතා කරයි.

Priyanka Fernando
WriterPriyanka FernandoWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Fortnite ගැන

Pro-Am සහ ප්‍රධාන ලෝක කුසලාන තරඟ දෙකම Fortnite Battle Royale භාවිතා කරයි. මේක Battle Royale ක්‍රීඩාව පිකැක්ස් හැර ආයුධයක් හෝ සන්නාහයක් නොමැති දූපතකට ක්‍රීඩකයින් 100ක් දක්වා ගුවනින් හෙළනු ලැබේ. ක්‍රීඩකයින් වරක් බිම මත ආයුධ සහ සුව කරන වස්තූන් සොරා ගත යුතුය. සම්පත් එකතු කිරීම සඳහා පවතින විශේෂාංග ඉරා දැමීමට ද ඔවුන් තම පිකැක්ස් භාවිතා කරයි.

අනෙකුත් ක්‍රීඩකයන්ගේ ප්‍රහාරවලින් වැළකී සිතියමේ පටු කවයක් තුළ රැඳී සිටීමෙන් හෝ ඔවුන් එයින් ඉවත් වුවහොත් මාරාන්තික හානියක් සිදු කරමින් මේ සියල්ල සම්පූර්ණ කළ යුතුය. ප්‍රහාර වලින් ආරක්ෂා වීමට පරිශීලකයින්ට තම පදනම ගොඩනගා ගැනීමට ඔවුන් රැස් කරගත් සම්පත් භාවිතා කළ හැකිය. ක්රීඩාව අවසානයේ වැඩිම ජීවිත ගණනක් ඇති ක්රීඩකයා හෝ කණ්ඩායම ජය ගනී. ක්‍රීඩකයින්ට Fortnite Creative හි අභිරුචි පාඨමාලා ඔවුන්ගේම වේගයකින් සිදු කළ හැකි අතර, එය අන් අය සමඟ බෙදා ගත හැකි තරඟකාරී ඉසව් ස්ථාපිත කිරීමට භාවිතා කළ හැක.

තරඟ

එපික් ස්ථාපිත කිරීම සඳහා සැලකිය යුතු මුදලක් වැය කර ඇත හොඳම ක්‍රීඩා තරඟාවලි. 2018 දී, සමාගම විශාල eSports තරඟාවලියක් පැවැත්වීමේ අරමුණ ඇතිව Fortnite esport පුළුල් කිරීමට ඩොලර් මිලියන සියයක් කැප කළේය. කෙසේ වෙතත්, ක්රියාවලිය විශේෂයෙන් සුමට මාර්ගයක් නොවීය.

තාක්ෂණික ගැටළු, දුර්වල නිෂ්පාදන ගුණාත්මක භාවය සහ වෙබ් අඩවි ගමනාගමන ගැටළු මුල් තරඟාවලි පීඩාවට පත් කළේය. ප්‍රමාදය හේතුවෙන්, පළමු ගිම්හාන ගැටුම පවා අතරමග අවලංගු කිරීමට සිදු විය. ක්‍රම ක්‍රමයෙන් දේවල් දියුණු වූ නමුත් ගැටලු මතු විය.

ලෝක කුසලාන සුදුසුකම් ලැබීමේ තරඟවලට ද ඔවුන්ගේ ප්‍රශ්න ඇති වී ඇත, විශේෂයෙන් වංචා කිරීම සම්බන්ධයෙන්. සුදුසුකම් ලැබීමේ තරඟ අතරතුරදී වංචා කිරීම හේතුවෙන්, Xxif සහ Damion Cook වැනි සුප්‍රසිද්ධ ක්‍රීඩකයින් අත්හිටුවන ලද නමුත් පසුව ඔවුන් නැවත සේවයේ පිහිටුවන ලදී. එලෙසම, Epic හි වේගවත් සංවර්ධනය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ ප්‍රධාන තරඟාවලි වලට පෙර සියලුම බලවත් Infinity Blade වැනි නව විශේෂාංග බොහෝ විට එකම ක්‍රීඩාවට එකතු වීමයි. මේවා ක්‍රීඩකයින් eSports තරඟාවලි සඳහා ප්‍රමාණවත් ලෙස පුහුණුවීම් වලක්වා ගත හැක.

මෙතෙක්, ලෝක කුසලානයේ වඩාත්ම ආකර්ෂණීය අංගය වන්නේ යථාර්ථය සහ ඩිජිටල් විශ්වය ඇතුළත් කිරීමට එපික් සමත් වූ ආකාරයයි. ත්‍යාග උපයා ගැනීම සඳහා තේමා උද්‍යාන නැරඹීම වැනි විවිධ කාර්යයන් සෑම දිනකම සිදු කිරීමට ප්‍රේක්ෂකයින් දිරිමත් කරනු ලැබේ. වරප්‍රසාද ක්‍රීඩාවේදී මෙන් භෞතික V-Bucks කාසියක් තරම් සරල දෙයක් විය හැකිය. මෙම උත්සවයේදී රසිකයින්ට Fortnite ලෝක කුසලාන ඇඟලුම් මිලදී ගත හැකි අතර, එම අවස්ථාවේදී පමණක් ලබා ගත හැකි බිතුපත වැනි වෙනත් නොමිලේ ලබා ගත හැකිය.

මුල් ප්‍රවේශය යනු යෝධ සැපයුම්කරු විසින් ක්‍රීඩාව කෙරෙහි උනන්දුවක් දක්වන පුද්ගලයින් සඳහා භාවිතා කරන හොඳ ක්‍රමයකි. නමුත් එය පරිශීලකයන් නිරතව තබා ගැනීමට තවත් අවශ්‍ය වන අතර Epic විසින් කාඩ්පත් දෙකම විශිෂ්ට ලෙස භාවිතා කර ඇත. Save the World වෙත මුල් ප්‍රවේශ විශේෂාංගයෙන් ප්‍රයෝජන ගැනීමට අවශ්‍ය විශාල පිරිසක් ආකර්ෂණය විය.

Premium ගියාට පස්සෙත් සමහර අය හිටියා. Epic පසුව එහි නවතම මාදිලිය නොමිලේ සේවාවක් ලෙස ලබා ගත හැකි විය. එය පෙර මාදිලිවලට පක්ෂපාතීව සිටි අය සඳහා ප්‍රසාද දීමනාවක් ලෙස නිර්මාණය කර ඇත. ඒ වගේම තවමත් ක්‍රීඩාවට සම්බන්ධ නොවූ අයට එය අත්හදා බැලීමට දිරිගැන්වීමක් විය.

Fortnite ලෝක කුසලාන අවසන් තරඟ ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

ක්‍රීඩා තරඟාවලිය ලෝක ව්‍යාප්ත සංසිද්ධියකි. 2019 esports තරඟාවලියට ටික වේලාවකට පෙර 23,000 කට වැඩි ධාරිතාවකින් යුත් ස්ථානය සඳහා වෙන් කිරීම් විකුණා ඇති බව Epic අනාවරණය කළේය. Twitch සහ YouTube ප්‍රවාහ වේදිකාවල සමගාමී නරඹන්නන් මිලියන දෙකකට අධික පිරිසක් ලෝක කුසලාන අවසන් තරඟ නරඹන ලදී.

ශූරතාවලිය විවිධාකාර වන අතර සුදුසුකම් ලැබීමේ තරඟ සඳහා මිලියන 40 කට අධික ක්‍රීඩකයින් ආකර්ෂණය වේ. තරඟාවලිය සඳහා ත්‍යාග සංචිතය තරමක් විශාල වන අතර, ඊටත් වඩා උනන්දුවක් ජනනය කරයි. උත්සවය සාර්ථක කර ගැනීමට, Epic Games රසිකයින්ගේ පැමිණීම මත රඳා පවතී.

එපික් ක්‍රීඩා උත්සවය අතරතුර තරඟාවලිය කේන්ද්‍ර කරගත් ආකර්ශනීය ස්ථාන රාශියක් නිර්මාණය කළේය. ක්‍රීඩා වලට පෙර, අතරතුර සහ පසුව අනුරූ තේමා උද්‍යානයක් ස්ථාපිත කෙරේ. ප්‍රේක්ෂකයින් සෑම විටම විවිධ වේ, විශේෂයෙන් වයස අනුව, උත්සවයේ ජනප්‍රියත්වය පෙන්නුම් කරයි. කුඩා දරුවන් සිටින බොහෝ පවුල් මෙන්ම ළමුන් සහ වැඩිහිටියන් එස්පෝර්ට්ස් ජර්සි වලින් සැරසී සිටින අතර, තේමා උද්‍යානය සැබෑ ස්ථානයක් ලෙස හැඟේ.

මෙම තරඟාවලිය ඔට්ටු ඇල්ලීමට ජනප්‍රිය වන්නේ ඇයි?

ක්‍රීඩාවේ බහු සංස්කරණ ඇති බැවින්, එය කැමති පුද්ගලයින් සඳහා ජනප්‍රිය ඔට්ටු ඇල්ලීමේ විකල්පයකි ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම. ක්‍රීඩාවේ ක්‍රම තුන විවිධ රුචි අරුචිකම් ඇති ක්‍රීඩකයින් සඳහා විකල්ප කිහිපයක් සපයයි. මිනිසුන්, ස්වභාවයෙන්ම, තමන්ට අනන්‍ය දූපත් අයිති සහ සම්පූර්ණ ස්වාධීනත්වයක් ඇති නිර්මාණාත්මක පසුබිමක් වැනි තේරීම් භුක්ති විඳිති. සමහර අය විවිධ මාතයන් අතර නිතර මාරු වීමට කැමති විය හැකිය. එබැවින් ක්‍රීඩාව නීරස නොවී තබා ගැනීමට මෙය කදිම ක්‍රමයකි.

Fortnite ලෝක කුසලාන අවසන් තරඟයේ ජයග්‍රාහී කණ්ඩායම් සහ විශාලතම අවස්ථා

සමාරම්භක Fortnite ලෝක කුසලානය ප්‍රථම වරට ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද්දේ 2019 පෙබරවාරි මාසයේදීය. Epic විසින් වාර්ෂිකව මෙම උත්සවය පැවැත්වීමට අදහස් කරන ලදී. සුදුසුකම් ලැබීමේ ක්‍රියාවලියක් ලෝක කුසලානයට තරඟ කිරීමට ක්‍රීඩකයින් හෝ කණ්ඩායම් 200ක් පමණ තෝරා ගන්නා ලදී. ක්‍රීඩකයින් සහ කණ්ඩායම් ඔවුන්ගේ සබැඳි කලාපයේ අනෙක් අයට එරෙහිව සුදුසුකම් ලැබීමට තරඟ කළහ.

සෑම සතියකම, යම් ප්‍රදේශයක ඒකල ක්‍රීඩකයින් සහ ද්විත්ව කණ්ඩායම් එකම කාණ්ඩයේ ප්‍රතිවාදීන්ට එරෙහිව තරඟ දහයක් දක්වා තරඟ කරයි. තරඟ මාර්ගගතව පවත්වන ලද අතර හොඳම කණ්ඩායම් 3000 හෝ ක්‍රීඩකයින් තෝරා ගන්නා ලදී.

වාර්ෂික උත්සවය ගෝලීය වශයෙන් විශාලතම eSports තරඟාවලි අතර වේ. 2019 සංස්කරණය නැරඹීම සතුටක් විය. eSports ශූරතාවලියේ ඇති අධික තිර ප්‍රමාණය අධික ලෙස පෙනෙනු ඇත, නමුත් ඒවා ක්‍රියාව නැරඹීම වඩාත් පහසු කරයි.

esport තරඟාවලියේ සෑම ක්‍රීඩකයෙකුටම ඉදිරියෙන් එක් මොනිටරයක් තිබූ අතර එය ඔවුන්ව ඉවත් කළ පසු අඳුරු වූ අතර අනෙකුත් තිර විවිධ කෝණවලින් සටන් විකාශනය කිරීමට භාවිතා කරන ලදී. ඉහළ මට්ටමේ නිසා ෆෝර්ට්නයිට් ක්‍රීඩාව ඉතා නොසන්සුන් විය හැකි අතර, ක්‍රීඩකයින් ඉක්මනින් විනාශ කර ඔවුන්ගේ අවශ්‍යතාවලට වඩා හොඳින් ගැළපෙන පරිදි අවට භූ දර්ශනය නැවත ගොඩනඟා ගැනීමත් සමඟ විවිධ දෘෂ්ටි කෝණ ඉතා වැදගත් විය.

Fortnite ලෝක කුසලානය

සුප්‍රසිද්ධ ක්‍රීඩකයින් සහ බලපෑම් කරන්නන් කිහිප දෙනෙකුට 2019 Fortnite ලෝක කුසලානය සඳහා සුදුසුකම් ලැබීමට නොහැකි විය. ඔහුගේ හාස්‍යජනක Fortnite ප්‍රවාහයන්ට ස්තූතිවන්ත වන්නට, සෑම කාලයකම වඩාත්ම ජනප්‍රිය Twitch ප්‍රවාහකයා වන Tyler Blevins, ප්‍රධාන ඉසව්වට තරඟ කිරීමට සුදුසුකම් ලැබීමේ තරඟ වලදී ප්‍රමාණවත් තරම් දක්ෂතා දැක්වූයේ නැත. මෙම අවස්ථාවට සහභාගී වීමට නොහැකි වූ අනෙකුත් කැපී පෙනෙන Fortnite පුද්ගලයින් අතර Team SoloMid සජීවී ප්‍රවාහකයා වන Myth, Ali Kabbani, Superstar Cloak, Team FaZe Clan හි Dennis Lepore සහ Team Liquid හි 72-පැය ප්‍රවීණ, Thomas Mulligan ඇතුළත් විය.

Fortnite ලෝක කුසලානය කොටස් දෙකකට බෙදා ඇත; එකක් තනි ක්‍රීඩකයින් සඳහා සහ තවත් ක්‍රීඩකයින් දෙදෙනෙකු සහිත කණ්ඩායම් හෝ යුගල සඳහා. ඒකල සහ ද්විත්ව ආකාර දෙකෙන්ම තරග හයක් පැවැත්විණි. ද්විත්ව වලදී, ලකුණු කිරීමේ ව්‍යුහය ඉවත් කිරීම් සහ ස්ථානගත කිරීම් සඳහා ලකුණු ප්‍රදානය කරයි.

සෑම ඉවත් කිරීමක්ම එක් ලකුණක් මෙන්ම සමුච්චිත නොවන ස්ථානගත කිරීම් ලකුණු ලබා ගත්තේය. 2019 ජුලි 28 වන දින, ඒකල ඉසව්වේ අවසන් තරඟ පැවැත්විණි. කයිල් ගියර්ස්ඩෝෆ්, 16 හැවිරිදි ඇමරිකානුවෙකු වන බුගා ලෙස අන්තර්ජාලය හරහා ප්‍රසිද්ධියට පත් වූ අතර තරඟාවලිය ජයග්‍රහණය කර ඩොලර් මිලියන 3 ක ඉහළම ත්‍යාගය ලබා ගත්තේය.

Nyhrox, Emil Bergquist Pedersen, Aqua සහ David Wang දිනකට පෙර පැවති යුගල ඉසව්වේ අවසන් මහා තරඟයේදී ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 3 ක මහා ත්‍යාගය බෙදා ගත්හ.

ෆෝර්ට්නයිට් ලෝක කුසලානය දෙවන වරටත් 2020 අප්‍රේල් මාසයේදී නැවත පැමිණීමට නියමිතව තිබුණි. කෙසේ වෙතත්, එය අවලංගු කරන ලද්දේ කොරෝනා වයිරස් වසංගතය හේතුවෙන් ලෝකය අගුලු දමා තිබූ බැවිනි. එම හේතුව නිසාම, 2021 සංස්කරණය අවලංගු කරන ලදී. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, මෙම eSports ඉසව්වට ඇත්තේ එක් සංස්කරණයක් පමණි. අනෙක් අතට, Epic, අන්තර්ජාලයේ eSport ලීග කිහිපයක් දිගටම පවත්වයි.

Fortnite ලෝක කුසලානයේ ඔට්ටු අල්ලන්නේ කොහේද සහ කෙසේද

ක්‍රීඩා තරඟාවලි සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම සංකීර්ණ අත්දැකීමක් නොවිය යුතුය. එය වෙනත් ඕනෑම ආකාරයක ක්‍රීඩා ඔට්ටු ඇල්ලීමකට සමාන වේ. ක්‍රීඩාව තුළ ඔට්ටු ඇල්ලීම බුකිකරුවන් අතර වඩාත් ජනප්‍රිය වෙමින් පවතී. Fortnite යනු ජනප්‍රිය eSport එකක් වන අතර එය esport ඔට්ටු ඇල්ලීමේ සමාගම් කිහිපයක නාමාවලියෙන් සොයාගත හැකිය. මේ අනුව පළමු පියවර වන්නේ දඩයම්කරුවන්ගේ අවශ්‍යතා සපුරාලන ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවියක් සොයා ගැනීමයි.

ලෝක කුසලානය සහ esport ඔන්ලයින් තරඟාවලි සඳහා සුදුසුකම් යන දෙකම මාර්ගගත esport ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අඩවි වල ඔට්ටු ඇල්ලීම සඳහා ලබා ගත හැකිය. බොහෝ පොත් තබන්නන් තරඟාවලි ලැයිස්තුවක් ආවරණය කරන අතර අනෙක් අය Fortnite esports ඔට්ටු ඇල්ලීම සඳහා විශේෂීකරණය කරති. ලෝක කුසලානයේම ඔට්ටු ඇල්ලීම වඩාත් ජනප්‍රිය වුවද, සුදුසුකම් මත ඔට්ටු ඇල්ලීම ක්‍රීඩකයෙකුට සැලකිය යුතු වාසියක් ලබා දෙයි. එය ඔවුන්ට දැන ගැනීමට ඉඩ සලසයි කණ්ඩායම් සහ ක්රීඩකයන් කාණ්ඩ කිහිපයකින්. එමගින්, ඔවුන් ක්‍රීඩාවේ තීරණාත්මක අවස්ථාවේදී ඔට්ටු අල්ලන ආකාරය ඉගෙන ගනු ඇත.

සුදුසුකම් මත ඔට්ටු ඇල්ලීමේදී කුඩා ඔට්ටු ඇල්ලීම ඉතා වැදගත් වේ. ක්‍රීඩකයින් විශාල සංඛ්‍යාවක් ස්ථානයක් සඳහා තරඟ කරන නිසා, බොහෝ දුරට අද්දැකීම් අඩු ක්‍රීඩකයින් පවා තරඟ කළ යුතුය. මෙම මට්ටම සහභාගිවන්නන් සමඟ දැන හඳුනා ගැනීමට පමණක් භාවිතා කළ යුතුය. ක්‍රීඩකයන් තෝරාගැනීමේදී ඇති පරස්පර ව්‍යාප්ති ආධාර තේරුම් ගැනීම. අසමතුලිතතාවයේ පැතිරීම පෙන්නුම් කරන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාට උසස් හැකියාවන් තිබේද යන්නයි.

සිතියම් කාලසීමාව ඔට්ටු ඇල්ලීම, විනාශ වූ සම්පූර්ණ කුළුණු, පළමු/දෙවන සිතියම් ජයග්‍රාහකයා, සම්පූර්ණ වටයන් සහ වට ආබාධ සියල්ල ජනප්‍රිය ඔට්ටු වේ. ක්‍රීඩකයෙකු ක්‍රීඩා සහ සහභාගිවන්නන් පිළිබඳ වඩා හොඳ අවබෝධයක් ලබා ගන්නා බැවින්, ඔවුන්ට වඩාත් සංකීර්ණ ඔට්ටු ඇල්ලීමට ඉදිරියට යා හැකිය.

About the author
Priyanka Fernando
Priyanka Fernando
About

ප්‍රියංකා ප්‍රනාන්දු, ශ්‍රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්‍රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්‍රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.

Send email
More posts by Priyanka Fernando